امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۵۱:۲۲ - یکشنبه ۲۱ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جهاد کشاورزی رودبار خبر داد؛
“جهاد” علیه ملخ های مراکشی در رودبار/ سم پاشی ۱۵ هزار هکتار از اراضی شهرستان در هفته های آتی
      گیلنا- رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رودبار از سم پاشی ۱۵ هزار هکتار از اراضی این شهرستان در قالب مبارزه با آفت ملخ مراکشی خبر داد.   محمد حاج میرزاییان در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به هجوم ملخ های مراکشی به مزارع کشاورزی و باغات این شهرستان، اظهار کرد؛ […]

 

 

 

گیلنا- رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رودبار از سم پاشی ۱۵ هزار هکتار از اراضی این شهرستان در قالب مبارزه با آفت ملخ مراکشی خبر داد.

 

محمد حاج میرزاییان در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به هجوم ملخ های مراکشی به مزارع کشاورزی و باغات این شهرستان، اظهار کرد؛ ۱۶ اکیپ از عوامل کشاورزی به همراه ۱۲ کارشناس حفظ نباتات، ضمن کانون یابی مراکز آلوده، کار عملیات مبارزه با آفت ملخ مراکشی در شهرستان را انجام می دهند.

به گفته وی، تاکنون ۱۱۰۱۵ هکتار از اراضی شهرستان کانون یابی شده که از این مقدار۴۹۳۰ هکتار آلوده تشخیص داده شده است.

رئیس جهاد کشاورزی رودبار از مبارزه با آفت ملخ مراکشی۴۲۵۰ هکتار اراضی و باغات این شهرستان خبر داد و بیان کرد؛ تلاش شده مقدار زیادی سموم جهت مبارزه با آفت ملخ مراکشی در اختیار باغداران شهرستان قرار گیرد که این روند ادامه خواهد داشت.

حاج میرزاییان با اشاره به برخی تنگناها، مشکلات و محدویت ها در بخش تجهیزات و ماشین الات جهت اجرای عملیات سم پاشی، گفت؛ تاکنون باغات ساری چم، پینه سرا، کردملکی، جمال آباد، رستم خانی، خلخاب، پادگان، مناطقی از رحمت آباد، نمک آوران، ترک نشین، علی آباد و … سم پاشی  شده است.

وی از سم پاشی ۱۵ هزار هکتار از اراضی شهرستان در هفته های آتی خبر داد و افزود؛ در روزهای آتی مناطقی از علی آباد، شیرکده، پارودبار، کلیشم، چلکاسر و… نیز سم پاشی خواهد شد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !