امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۰۱:۱۷ - یکشنبه ۲۱ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار:
اعلام آمادگی روحانیت در عرصه جهادی قابل تقدیر است
    به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام جان آبادی با گرامیداشت ماه پرخیر و برکت رمضان، ایثار و فداکاری های طلاب و روحانیون در مقابله با کرونا ویروس را ارزشمند برشمرد و اظهار کرد؛ روحانیون درکنار مردم و نیروهای جهادی و بهداشت و درمان در مقابله با کرونا پیشتاز بودند. وی با بیان […]

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام جان آبادی با گرامیداشت ماه پرخیر و برکت رمضان، ایثار و فداکاری های طلاب و روحانیون در مقابله با کرونا ویروس را ارزشمند برشمرد و اظهار کرد؛ روحانیون درکنار مردم و نیروهای جهادی و بهداشت و درمان در مقابله با کرونا پیشتاز بودند.

وی با بیان اینکه مردم قدردان تلاش های روحانیون جهادگر هستند، افزود؛ زحمات و تلاش های این عزیزان موجب امید و انگیزه در جامعه شده است و مردم این زحمات و تلاش های دیده اند و لمس  کرده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار با بیان اینکه اعلام آمادگی روحانیت در عرصه جهادی قابل تقدیر است، گفت؛ در تدفین اموات کرونایی روحانیت از جمله روحانیون شهرستان رودبار پیش قدم بودند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !