امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۰۹:۵۸ - یکشنبه ۱۴ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: ۹۸ درصد دانش اموزان گیلانی عضو “شاد” شدند
گیلنا – مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۹۸ درصد دانش آموزان استان گیلان در شبکه آموزشی «شاد» عضو شده اند. به گزارش گیلنا از رشت،  نادر جهان آرای در دیدار جمعی از معلمان نمونه استان گیلان با نماینده ولی فقیه در استان در سالن جلسات مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به شیوع ویروس […]

گیلنا – مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۹۸ درصد دانش آموزان استان گیلان در شبکه آموزشی «شاد» عضو شده اند.

عضویت ۹۸ درصدی دانش آموزان گیلانی در شبکه آموزشی «شاد»

به گزارش گیلنا از رشت،  نادر جهان آرای در دیدار جمعی از معلمان نمونه استان گیلان با نماینده ولی فقیه در استان در سالن جلسات مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، اظهار کرد: معلمان از همان ابتدا با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی به آموزش دانش آموزان پرداختند.

وی با بیان اینکه در این مدت آموزش‌ها تعطیل نبوده است، گفت: وزارت آموزش و پرورش در راستای همه گیری آموزش‌ها شبکه آموزشی «شاد» را راه اندازی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به عضویت ۹۸ درصدی دانش آموزان گیلانی در این شبکه، گفت: البته تعدادی از دانش آموزان به دلیل نداشتن گوشی هوشمند موفق به اتصال به این شبکه نشده اند.

وی با بیان اینکه برای این دانش آموزان محتوای آموزشی آماده شده و به آنها ارائه می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا این دانش آموزان از آموزش عقب نمانند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !