امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۵۳:۳۴ - پنج شنبه ۱۱ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه رودبار خبر داد؛
توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی در رزمایش “مواسات، همدلی و کمک مومنانه” شهرستان رودبار
      گیلنا- فرمانده سپاه شهرستان رودبار از توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی در رزمایش “مواسات، همدلی و کمک مومنانه” این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار جاوید فلاح گنجه در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مساوات، همدلی و کمک مومنانه و لزوم تحقق جامعه مهدویت […]

 

 

 

گیلنا- فرمانده سپاه شهرستان رودبار از توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی در رزمایش “مواسات، همدلی و کمک مومنانه” این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار جاوید فلاح گنجه در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مساوات، همدلی و کمک مومنانه و لزوم تحقق جامعه مهدویت با تقویت فرهنگ نوعدوستی و نگاه مهربانانه، اظهار کرد؛ مشکلات اقتصادی ایجاد شده پیرامون ویروس منحوس کرونا، فرصتی است تا همدلی و سخاوتمندی را در جامعه  تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای رزمایش “مواسات، همدلی و کمک مومنانه” سبب تقویت روحیه همدلی در جامعه می شود، گفت؛ در طرح مواسات، علاوه بر آسیب دیدگان اقتصادی کرونا، به سایر نیازمندان و فقرا نیز رسیدگی شود.

فرمانده سپاه  رودبار ، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را “کمک مردم برای مردم” برشمرد و بیان کرد؛ در این رزمایش نباید بهره برداری سازمانی، اداری و سیاسی صورت گیرد بلکه می بایست به صورت کاملا مردمی اجرا شود.

فلاح با اشاره به جلسات مکرر ستاد برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شهرستان رودبار، گفت؛ شناسایی، الویت بندی و نوع کمک به آسیب دیدگان کرونا در جلسات این ستاد که با حضور ائمه جمعه، فرماندار و برخی نهادها تشکیل شد، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به قرارگیری ماه مبارک رمضان و گرامیداشت این ایام ارزشمند، افزود؛ رزمایش مواسات، همدلی و کمک مونانه در ماه مبارک رمضان اجر و ثواب مضاعفی دارد و امید است همه در این طرح ارزشمند و الهی شرکت کنند.

فرمانده سپاه رودبار به تشریح اققدامات صورت گرفته در مرحله لول اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در این شهرستان پرداخت و بیان کرد؛ در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان رودبار ۶۵۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال تهیه و بین اقشار آسیب پذیر کرونا توزیع می شود.

فلاح با بیان اینکه هر یک بسته معیشتی به نام یک شهید والامقام شهرستان رودبار انجام می گیرد، گفت: این تعداد از بسته ها در ۷ شهر شهرستان و روستاها توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه هر شهر رزمایش کمک مومنانه را مدیریت و هدایت می کنند، گفت؛ رزمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه با حضور فرماندار، ائمه جمعه و برخی مسئولین شهرستان با رمز یاصاحب الزمان(عج) آغاز شد.

فرمانده سپاه رودبار با قدردانی از همراهی همدلانه و دلسوزانه ائمه جمعه، فرماندار و دیگر نهادها در اجرای این رزمایش، افزود؛ اعضای ستاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهرستان رودبار تلاش می کند تا ضمن حفظ شانیت افراد، در پرداختی ها و توزیع بسته های معیشتی، حق کسی ضایع نشود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !