امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۱۲:۰۶ - پنج شنبه ۱۱ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت فومن خبر داد؛
پلمپ ۴۳ واحد صنفی متخلف در فومن/ بازار رمضان تحت کنترل است
        رئیس صمت فومن از پلمپ ۴۳ واحد صنفی متخلف از شروع ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان خبر داد. جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، با اشاره به تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی اظهار کرد؛ تاکنون از نخستین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون قریب ۶۰۰ مورد […]

 

 

 

 

رئیس صمت فومن از پلمپ ۴۳ واحد صنفی متخلف از شروع ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان خبر داد.

جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، با اشاره به تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی اظهار کرد؛ تاکنون از نخستین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون قریب ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان فومن صورت گرفت و در این راستا به تعدادی از صنوف تذکر و ۴۳ واحد صنفی متخلف هم پلمپ شدند.

به گفته وی، قصابی، قهوه خانه، پارچه فروشی، تعویض روغنی، رستوران، آرایشگاه و.. از جمله واحدهای متخلف بود که با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)فومن، بازرسان اداره صمت  و پلیس امنیت پلمپ شدند.

رئیس صمت فومن، گرانفروشی و کم فروشی را جزء بیشترین تخلفات واحدهای صنفی متخلف برشمرد و بیان کرد؛ علاوه بر گرانفروشی و کم فروشی، فروش غیرقانونی ماسک و اقلام بهداشتی و همچنین عدم رعایت مسائل بهداشتی از دیگر تخلفات این واحدها بوده است.

هاشمی  با اشاره به قرارگیری ماه مبارک رمضان و گرامیداشت این ایام، گفت؛ برای تنظیم بازار و ماه مبارک رمضان ۲۹تن سهمیه شکر و ۲۳ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد به نرخ مصوب برای فومن اختصاص یافت .

به گفته وی، درصورت مشاهده با آن دسته از واحدهای صنفی که با عدم درج قیمت و بالا بردن درصد سود قانونی، موجب اجحاف وگرانفروشی  ونارضایتی مردم می شوند، برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس صمت شهرستان فومن از افزایش تولید ضد عفونی روزانه فومن وش خبر داد و بیان کرد؛ تولید روزانه این شرکت از ۴۰۰کارتن، به ۱۰۲۴کارتن رسید وغیر از گیلان به دیگر استانهای دیگر نیز عرضه می شود.

هاشمی از توزیع روزانه بیش از ۵ هزار ماسک و اقلام بهداشتی در بین داروخانه ها ها و مراکر فروش شهرستان فومن خبر داد و افزود؛ تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار ماسک و اقلام بهداشتی در شهرستان فومن توزیع شده و این روند تا پایان روزهای سخت کرونا ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، وضعیت بازار رمضان در شهرستان فومن تحت کنترل بوده و نظارت ها مستمر صورت می گیرد و هیچ گونه کاستی هایی در بازار وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !