امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۳۹:۱۵ - پنج شنبه ۱۱ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس بسیج رسانه گیلان:
رسانه های فعال در انعکاس اخبار رزمایش «مواسات» تجلیل می شوند
گیلنا رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: رسانه های مکتوب و مجازی فعال در انعکاس اخبار رزمایش مواسات در گیلان تجلیل می شوند. به گزارش گیلنا از رشت مهدی پارسا با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به توصیه رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: بسیج رسانه استان گیلان در همین راستا با رصد […]

گیلنا رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: رسانه های مکتوب و مجازی فعال در انعکاس اخبار رزمایش مواسات در گیلان تجلیل می شوند.

به گزارش گیلنا از رشت مهدی پارسا با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به توصیه رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: بسیج رسانه استان گیلان در همین راستا با رصد فعالیت خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالان رسانه‌ای اقدام به تجلیل از رسانه‌های فعال در این زمینه می‌کند.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت انجام می‌شود، افزود: بر اساس رصد رسانه‌ای، رسانه‌های فعال استان گیلان در زمینه انعکاس اخبار و گزارش‌های مناسب از کمک‌های مردمی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا انجام شده و رسانه‌ها برتر تشویق می‌شوند.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به رصد فعالیت‌های رسانه‌های استان از اسفند سال گذشته تا پایان ماه مبارک رمضان، ادامه داد: بعد از پایان ماه مبارک رمضان از یک خبرگزاری، یک پایگاه خبری و یک نشریه استان که بیشترین اخبار در این حوزه را پوشش و گزارش کرده اند تجلیل خواهد شد.

وی همچنین به شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: این سازمان بر اساس وظیفه ذاتی خود از ابتدای بحران کرونا اقدام به برنامه‌ریزی و هدایت تیم‌های رسانه‌ای برای انعکاس رشادت‌های کادر درمانی و نیروهای مردمی بسیج در کمک به نیازمندان کرده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !