امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۱۰:۵۶ - دوشنبه ۸ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود؛ در تولید دانش جدید و تکنولوژی “کُند” هستیم
گیلنا – نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود در مجلس یازدهم سلاح امروز برای تحول کشور و مقابله با تحریم‌ها را پیشرفت در تکنولوژی و تولید دانش فنی دانست و گفت: باید قبول کنیم در تولید دانش جدید و تکنولوژی مقداری کُند هستیم. به گزارش گیلنا از رشت، پرویز محمدنژاد نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود در […]

گیلنا – نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود در مجلس یازدهم سلاح امروز برای تحول کشور و مقابله با تحریم‌ها را پیشرفت در تکنولوژی و تولید دانش فنی دانست و گفت: باید قبول کنیم در تولید دانش جدید و تکنولوژی مقداری کُند هستیم.

سلاح کشور در برابر تحریم‌ها پیشرفت در تکنولوژی و تولید دانش است

به گزارش گیلنا از رشت، پرویز محمدنژاد نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود در مجلس یازدهم شورای اسلامی با حضور در سازمان صمت گیلان با فرهاد دلق‌پوش دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود در مجلس یازدهم شورای اسلامی نیز با اشاره به دیدارهای خود با معاونین وزیر صمت در سازمان صنایع کوچک و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار کرد: به‌شدت معتقدم توسعه صنعتی مبتنی بر دانش می‌تواند مشکلات فعلی اقتصاد و اشتغال را مرتفع نماید.

پرویز محمد نژاد با بیان اینکه درواقع تحریم‌ها آخر دنیا نیست، افزود: قراردادهای دوجانبه تجاری برای ایران فراهم است و به‌راحتی می‌توان از این ظرفیت‌ها به‌ویژه در مناطق آزاد همانند منطقه آزاد انزلی برای ایجاد تحولات گسترده اقتصادی در گیلان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اگر نگاه و رویکرد درستی به مناطق آزاد داشته باشیم مردم استان از ثمرات اقتصادی آن بهره‌مند می‌شوند، گفت: هنوز نیاموخته‌ایم اقتصاد در زندگی ما چه نقشی ایفا می‌کند و اساساً رویکرد هزینه و فایده را به‌درستی درک نکرده‌ایم.

محمدنژاد با اشاره به وجود ظرفیت‌های اتحادیه اوراسیا برای توسعه گیلان و کشور اشاره و عنوان کرد: سومین کشور در پیوستن به اتحادیه اوراسیا هستیم ولی تاکنون از این پتانسیل به نحو مطلوب بهره نبرده‌ایم و نقش مناطق آزاد در انجام تعهدات اوراسیا بسیار ارزنده است.

نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود در مجلس یازدهم شورای اسلامی سلاح امروز برای تحول کشور و مقابله با تحریم‌ها را پیشرفت در تکنولوژی و تولید دانش فنی دانست و تصریح کرد: باید قبول کنیم در تولید دانش جدید و تکنولوژی مقداری کُند هستیم و در امور مصرفی به‌ویژه انرژی دو برابر دنیا مصرف می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید با بهره‌مندی از ایده‌های افراد مجرب، ابتدا اولویت اقتصادی گیلان را مشخص کنیم، گفت: در نشست با معاون وزیر قول تشکیل کارگروهی برای آسیب‌شناسی صنایع بر اساس طرح آمایش سرزمین را گرفته‌ام و در این طرح برخی از صنایع راکد، بازدید و آسیب‌شناسی می‌شوند و چون ظرفیت‌های موجود صنعتی مهم هستند و رفع مشکلات آن‌ها ضروری است.

محمدنژاد با اشاره به تشکیل منظومه‌ای برای آمایش سرزمین با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در آینده نزدیک بیان کرد: برای افزایش صنایع تبدیلی با متدهای روز دنیا و دانش‌بنیان در لنگرود در حال برنامه‌ریزی هستیم که نیازمند تعامل و همکاری بیشتر سازمان صمت می‌باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !