امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۵۴:۵۸ - دوشنبه ۸ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رودبار:
مدیریت ساعت دویی در رودبار جواب نمی دهد/ معرفی چهار برند شهرستان رودبار در سال “جهش تولید”
  گیلنا – فرماندار رودبار با تاکید بر سکونت مدیران در شهرستان، گفت؛ بارها گفته ام و باز هم می گویم که مدیران باید در شهرستان ساکن باشند، نمی دانم چرا برخی مدیران این موضوع را جدی نگرفته اند و همچنان به سکونت در مرکز استان علاقه مندی نشان می دهند. به گزارش گیلنا از […]

 

گیلنا – فرماندار رودبار با تاکید بر سکونت مدیران در شهرستان، گفت؛ بارها گفته ام و باز هم می گویم که مدیران باید در شهرستان ساکن باشند، نمی دانم چرا برخی مدیران این موضوع را جدی نگرفته اند و همچنان به سکونت در مرکز استان علاقه مندی نشان می دهند.

به گزارش گیلنا از رودبار، اولین جلسه شورای اداری شهرستان رودبار در حالی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن سینما زیتون رودبار برگزار شد، که اکثر مسئولین پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده بودند، البته عده ای هم از این قائده مستثنی بودند.

فرماندار رودبار بخش اول صحبت هایش در جلسه شورای اداری این شهرستان، با قدردانی از جامعه بهداشت و درمان، کادر درمانی، عوامل انتظامی، گروه های جهادی و بسیجیان جهت مبارزه کرونا ویروس،  اظهار کرد: شیوه مدیران امروزی باید با تاسی از مدیریت شهید رجایی باشد، در شرایط امروزی مدیریت جهادی پاسخگو است.

محمدصالح ضیایی با اشاره به نامگذاری سال تحت عنواان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد؛ زیتون، کلزا، آب معدنی داماش و سیمان خزر چهار برند هدف ما در “جهش تولید” هستند و می بایست تلاش کنیم در این مسیر مصمم و با انگیزه گام برداریم و معتقدم هر دستگاه اداری باید یک جهش را برای خود تعریف کند.

به گفته وی، با تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان، نسبت به پرداخت تسهیلات کم بهره به صنوفی که در این روزها آسیب دیدند اقدام خواهد شد.

فرماندار رودبار با اشاره به گرامیداشت روز شوراها، نسبت به مطالبه گری شوراها از عملکرد مدیران شهری تاکید کرد و گفت؛ خدمت کردن به مردم در عرصه های مختلف توسط  شوراها و مطالبه گری شوراها از شهرداران و دهیاران باید از اصول و در اولویت باشد.

ضیایی حلیمه جانی با تاکید بر حفظ انسجام، همدلی و وفاق در بین شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد؛ بین شوراهای اسلامی نباید اختلاف باشد چرا که مردم از این اختلاف ها متضرر خواهند شد و حقشان تضییع می شود.

وی با تاکید بر حفظ انضباط مالی از سوی شوراهای اسلامی شهر و روستا، به بلاتکلیفی مدیریت شهری لوشان اشاره کرد و افزود؛ هر چه سریع شهردار جدید لوشان معرفی شود تا کارها و امورات مردم و شهروندان سامان بخشی شود.

فرماندار رودبار در بخش بعدی صحبت هایش با انتقاد از عملکرد منفعلانه برخی مدیران ادارات این شهرستان، تصریح کرد؛ اگر کوتاهی، انفعال و سهل انگاری از مدیر اداره ای دیده شود یقینا نسبت به ماندنش در شهرستان تجدید نظر خواهد شد در بخش خدمت به مردم با کسی تعارف نداریم.

ضیایی با تاکید بر سکونت مدیران در شهرستان، گفت؛ بارها گفته ام و باز هم می گویم که مدیران باید در شهرستان ساکن باشند، نمی دانم چرا برخی مدیران این موضوع جدی را نگرفته اند و همچنان به سکونت در مرکز استان علاقه مندی نشان می دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت ساعت دویی در رودبار جواب نمی دهد، افزود؛ مدیران شهرستان برای رسیدن شرایط مطلوب مدیریتی باید تا ساعت شش غروب در اداره بمانند و به کارهایشان رسیدگی کنند.

فرماندار رودبار از آمادگی دستگاه ها جهت بازگشایی مدارس جهت برگزاری امتحانات خبر داد و بیان کرد؛ دستگاه ها بویژه شهرداری جهت ضدعفونی کردن مدارس به منظور برگزاری امتحانات آمادگی لازم را داشته باشند.

ضیایی حلیمه جانی با تاکید بر پاسخگویی مدیران نسبت به مطالبات مردم، گفت؛ مدیران در سال جاری با حضور مستمر در بین روستاها، نسبت به رفع مشکلات مناطق روستایی کوشش بیشتری داشته باشند و در برخورد با ولی نعمتان مهربان باشند.

 

 

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !