امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۰۸:۲۸ - جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه شهرستان رودبار:
دنبال شکایت از خبرنگاران نباشیم
گیلنا – امام‌جمعه رودبار با تأکید بر عدم شکایت از خبرنگاران و جامعه خبری تصریح کرد: مسؤولین از انتقادات خبرنگاران ناراحت نشوند و انتقادات خبرنگاران را گوش کنند و دنبال شکایت از خبرنگاران نباشند، انتقادات اصحاب رسانه زمینه پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند به گزارش گیلنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در آئین خطبه‌های نماز جمعه […]

گیلنا – امام‌جمعه رودبار با تأکید بر عدم شکایت از خبرنگاران و جامعه خبری تصریح کرد: مسؤولین از انتقادات خبرنگاران ناراحت نشوند و انتقادات خبرنگاران را گوش کنند و دنبال شکایت از خبرنگاران نباشند، انتقادات اصحاب رسانه زمینه پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند

نباید با دشمن مدارا کرد

به گزارش گیلنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در آئین خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودبار در مصلی بزرگ این شهر اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر همراه با عمل کردن به آن نتیجه‌بخش خواهد بود و زمانی قانون‌گذاری معنی پیدا می‌کند که عمل به قانون صورت گیرد.

وی با تأکید بر اجرای قانون از سوی افراد به‌ویژه مسؤولین افزود: مسؤولین که در جامعه اسلامی مسؤولیت دارد باید در اجرای قانون و امربه‌معروف و نهی از منکر پیشگام باشد در غیر این صورت حقوقی که می‌گیرد حلال نیست.

امام‌جمعه رودبار با اشاره روز قلم و اهمیت این روز مهم بیان کرد: اگر قلم در مسیر درست قرار گیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود و اگر قلم بجوشد بسیاری از ناگفته‌ها را افشا می‌کند.

سیدمحمدی با اشاره به اهمیت و جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: اگر خبرنگار خواب بماند جامعه نابود می‌شود، اصحاب رسانه باید مشکلات و دغدغه‌های مردم را انعکاس دهند و در عرصه‌های مختلف مطالبه گر باشند.

وی با تأکید بر عدم شکایت از خبرنگاران و جامعه خبری تصریح کرد: مسؤولین از انتقادات خبرنگاران ناراحت نشوند و انتقادات خبرنگاران را گوش کنند و دنبال شکایت از خبرنگاران نباشند، انتقادات اصحاب رسانه زمینه پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند.

امام‌جمعه رودبار با اشاره اندیشه‌های پرورش‌یافته غربی گفت: برخی افراد تحصیل‌کرده دانشگاه‌های غربی و آمریکایی انتقال‌دهنده فرهنگ غربی در کشور هستند و باید حتماً در این خصوص هوشیارانه عمل کنیم.

سیدمحمدی با بیان اینکه با دشمن نباید مدارا کرد، افزود: هرچه به دشمن لبخند زدیم آن‌ها پرروتر و گستاخانه‌تر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه در برخی پروژه‌های ملی حق مردم شهرستان تضییع‌شده، اظهار کرد: پیگیر مطالبات ازدست‌رفته مردم هستیم و تا احقاق حقوق شهروندان رودباری این موضوع را دنبال می‌کنیم و از مسؤولین استان و کشور می‌خواهیم نسبت رفع مشکلات مردم شهرستان جدی باشند.

امام‌جمعه رودبار با اشاره به برداشتن سرعت کاه در ورودی شهر رودبار بیان کرد: برداشتن سرعت کاه در ورودی رودبار سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده و اگر خونی در این راستا ریخته شود، مسؤولین امر باید پاسخگو باشند.

سیدمحمدی با اشاره به ظواهر بی‌بندوباری در شهرستان به‌واسطه حضور مسافرین و گردشگران افزود: متولیان امور با ظواهر بی‌بندوباری و بی‌حجابی در شهرستان برخورد جدی کنند و این خواسته و مطالبه مردم، شهروندان و افراد انقلابی در شهرستان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !