امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۲۳:۵۷ - شنبه ۶ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:
بیش از ۵۵ هزار دانش آموز گیلانی سفیر سلامت هستند
گیلنا – مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به مشارکت دانش آموزان در زمینه فعالیت های بهداشتی، گفت: بیش از ۵۵ هزار دانش آموز گیلان سفیر سلامت هستند. به گزارش گیلنا از رشت، نادر جهان آرای در دیدار با برخی از سفیران سلامت دانش آموزی به مناسبت هفته سلامت در اداره کل آموزش و […]

گیلنا – مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به مشارکت دانش آموزان در زمینه فعالیت های بهداشتی، گفت: بیش از ۵۵ هزار دانش آموز گیلان سفیر سلامت هستند.

بیش از ۵۵ هزار دانش آموز گیلانی سفیر سلامت هستند

به گزارش گیلنا از رشت، نادر جهان آرای در دیدار با برخی از سفیران سلامت دانش آموزی به مناسبت هفته سلامت در اداره کل آموزش و پرورش گیلان، اظهار کرد: دانش آموزان نقش مهمی در حوزه سلامت دارند.

وی با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان در انجام فعالیت‌های مرتبط با سلامت، گفت: دانش آموزان می‌توانند با فرا گیری آموزش‌های لازم در این زمینه زمینه ارتقای سطح سلامت هم سالان خود را فراهم کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه ۴۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در این استان تحصیل می‌کنند، افزود: از این تعداد بیش از ۵۵ هزار دانش آموزان به عنوان سفیر سلامت فعال هستند.

وی با بیان اینکه تشکیل سفیران سلامت یکی از اقدامات مهم در راستای حفظ سلامت دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش بوده است، گفت: باید با فرهنگ سازی و آموزش‌های مناسب و انتقال این آموزش‌ها به خانواده‌ها زمینه تقویت خود مراقبتی را فراهم کنیم.

جهان آرای همچنین به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس اشاره و تأکید کرد: در این مدت آموزش‌ها تعطیل نبوده و معلمان با بهره گیری از روش‌ها مختلف به ویژه فضای مجازی اقدام به ارائه آموزش به دانش آموزان کرده‌اند.

وی از فرهنگیان و دانش آموزان گیلانی خواست تا دلنوشته های خود در این روزها را در مجموعه‌ای گردآوری کرده تا برای آیندگان مورد استفاده قرار گیرد، گفت: از آثار برتر تجلیل و تقدیر خواهد شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !