امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۴۳:۵۳ - سه شنبه ۲ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه قدس گیلان:
سپاه، “پاسدار انقلاب” است/ باید در یک جبهه قرار بگیریم
گیللنا – فرمانده سپاه قدس گیلان پاسداری از انقلاب و نظام را یکی از رسالت های سپاه دانست و گفت: ماهیت فعالیت های سپاه با نوع توطئه دشمن تغییر می کند. به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور  با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون ۴۰ هزار شهید تقدیم این […]

گیللنا – فرمانده سپاه قدس گیلان پاسداری از انقلاب و نظام را یکی از رسالت های سپاه دانست و گفت: ماهیت فعالیت های سپاه با نوع توطئه دشمن تغییر می کند.

ماهیت فعالیت های سپاه با نوع توطئه های دشمن تغییر می کند

به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور  با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون ۴۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است، اظهار کرد: این تعداد شهید نشان دهنده وجود روحیه شهادت، استقامت و جهاد در نیروهای سپاهی است.

وی با بیان اینکه سپاه یک سازمان و تشکیلات منسجم با ماهیت ظاهراً نظامی است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سپاه، پاسداری از انقلاب و نظام است و قطعاً سپاه اگر قرار است در حوزه دفاعی فعالیتی داشته باشد نمی‌تواند با ابزارهای غیر نظامی حرکت کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه قدرت نیروهای مسلح به ویژه سپاه در کنار ارتش سبب عملکرد درخشان آنها در حوزه دفاعی و ترس و هراس استکبار به ویژه آمریکا و ایادی آن شده است، گفت: پاسداری از انقلاب وظیفه سپاه است زیرا انقلاب برای آگاه‌سازی و بیداری ملت‌های آزاده جهان و زمینه سازی برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

وی با بیان اینکه ایران امروز به کشوری تبدیل شده که می‌تواند به آمریکا حمله موشکی کند موضوعی که سایر کشورها توانایی آن را نداشته‌اند، تصریح کرد: قطعاً کشوری که می‌خواهد در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد باید ابزارهای قدرت را نیز داشته باشد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه دشمن هر روز علیه نظام و انقلاب توطئه کرده و حربه‌های خود را تغییر می‌دهد، بیان کرد: سپاه پاسداران نیز با توجه به تغییرات توطئه‌های دشمنان نوع فعالیت خود را تغییر می‌دهد.

وی به محورهای فعالیتی سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: محرومیت زدایی، فعالیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی، حوزه دفاعی و صیانت از اسلام و انقلاب از مهم‌ترین محورهای فعالیت سپاه در طول سال‌های گذشته بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مشکلات حوزه بهداشت و درمان، گفت: در حوزه مدیریت کرونا با ورود به بحران موفق به مدیریت آن شدیم. این بیماری می‌توانست تبعات اجتماعی و درمانی فراوانی برای کشور و به ویژه استان گیلان به دنبال داشته باشد که این تبعات خطرناک‌تر از خود بیماری بود.

وی ادامه داد: برای مدیریت کرونا نیز نیروهای سپاهی و بسیجی وارد میدان شدند و خوشبختانه عملکرد خوبی از خود در بخش‌های درمانی، خدماتی و گندزدایی و غربالگری به نمایش گذاشتند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه برای پاسداری از انقلاب و بر مبنای اسلام تهدیدات دشمن به صورت متداول تغییر می‌شود، افزود: در حوزه فضای مجازی به فرموده رهبر معظم انقلاب باید قوی شویم. متأسفانه در حوزه رسانه و فضای مجازی ضعف‌های فراوانی داریم باید با هم افزایی در این زمینه گام برداریم.

وی به عدم توجه به جوانان در طول سال‌های اخیر اشاره و اظهار کرد: باید در یک جبهه قرار بگیریم. متأسفانه نتوانسته‌ایم ارزش‌های انقلاب به خوبی تبیین کنیم. در سال‌های اخیر نیز سبک زندگی مردم ایران دچار تغییرات شده و در حوزه فرهنگی نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !