امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۴۱:۴۵ - یکشنبه ۳۱ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل اوقاف گیلان مطرح کرد:
لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت وقف در توسعه استان گیلان
گیلنا – مدیرکل اوقاف گیلان با تأکید بر لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت وقف در توسعه استان، گفت: از ظرفیت بقاع متبرکه در مقابله با کرونا نیز استفاده شده است. به گزارش گیلنا از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده در دیدار «محمدرضا احمدی» منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به وجه تمایز […]

گیلنا – مدیرکل اوقاف گیلان با تأکید بر لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت وقف در توسعه استان، گفت: از ظرفیت بقاع متبرکه در مقابله با کرونا نیز استفاده شده است.

لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت وقف در توسعه استان گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده در دیدار «محمدرضا احمدی» منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به وجه تمایز مجلس آینده با سایر مجالس، اظهار کرد: چهره انقلابی مهم‌ترین وجه تمایز مجلس یازدهم با سایر ادوار مجلس است.

وی با بیان اینکه ملت ایران به این مجلس بیش از ادوار گذشته امید بسته اند، گفت: ملت ایران هوشیار هستند و پیام و انتظار خود را از مسئولان در پای صندوق‌های رأی اعلام کردند.

علیزاده با اشاره به اینکه مردم خواستار وحدت و خدمت هستند، افزود: حضور نمایندگان مردم در سازمان اوقاف زمینه آشنایی بیشتر با مشکلات این سازمان را فراهم کرده و در رفع موانع مدیریت موقوفات، بقاع متبرکه و بهره برداری از بهتر از وقف در توسعه استان کمک خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف گیلان به استفاده از ظرفیت فراوان وقف و بقاع متبرکه برای مقابله با بحران کرونا اشاره کرد و گفت: از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۱۴ هزار و ۵۴۶ بسته سلامتی و ملزومات بهداشتی از طریق خیرین و مراکز افق بقاع و بعضی از موقوفات منطبق در مناطق محروم استان به مبلغ ۵۵۲ میلیون تومان توزیع شده است.

وی یادآور شد: با بسیج خادمان افتخاری و با بهره گیری از ظرفیت خیرین ۱۱۷ هزار ماسک در بقاع متبرکه با هزینه ۹۰ میلیون تومان تولید و توزیع شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۵۷۵ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در قالب بن کالا و بسته‌های کمک معیشتی و ارزاق بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها ۶۱۴ میلیون تومان بوده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !