امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۱۳:۰۸ - شنبه ۳۰ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
منتخب رودبار در مجلس یازدهم؛
حوزه سلامت کشور، “دولتی” اداره شود/ بیمارستان های رودبار از کمبود تجهیزات و نیروی انسانی رنج می برد
    به گزارش گیلنا از رودبار، نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در دیدار منتخبان گیلان با رئیس دانشگاه علوم پزشگی استان، بخش مهمی از توسعه کشور را سلامت برشمرد و اظهار کرد: علیرغم اینکه تأکید می‌شود تمامی بخش‌های کشور به بخش خصوصی واگذار شود بنده معتقدم سلامت باید به‌صورت دولتی اداره […]

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در دیدار منتخبان گیلان با رئیس دانشگاه علوم پزشگی استان، بخش مهمی از توسعه کشور را سلامت برشمرد و اظهار کرد: علیرغم اینکه تأکید می‌شود تمامی بخش‌های کشور به بخش خصوصی واگذار شود بنده معتقدم سلامت باید به‌صورت دولتی اداره شود.

مهرداد گودرزوند چگینی با بیان اینکه عقب‌ماندگی‌های زیادی در حوزه سلامت گیلان وجود دارد، افزود: توسعه کشور از روستاها و مناطق دورافتاده شروع می‌شود و در حوزه سلامت نیز باید توسعه سلامت نه‌تنها در بحران کرونا بلکه در همه مقاطع از روستاها از سر گرفته شود.

وی با بیان اینکه بار درمان بنا بر جدی نگرفتن بهداشت در مراکز استان‌ها متمرکزشده، گفت: متأسفانه سرانه بهداشت و درمان در استان درگذشته به‌درستی توزیع نشده و با توجه به رجوع متقاشیان درمان به مرکز استان، بار خدمات در مرکز استان متمرکز می‌شود.

 

نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود خدمات درمانی در سه بیمارستان این شهرستان بیان کرد: بیمارستان‌های رودبار علاوه بر کمبود تجهیزات از توزیع نیروی انسانی نیز در رنج بوده و نیازمند توجه بیش‌ازپیش هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !