امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۱۴:۱۹ - چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به چای‌کاران
گیلنا -رئیس سازمان چای کشور از خرید ۲۰۵ میلیارد تومان برگ‌ چای سبز به چای‌کاران و‌ پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به آن‌ها خبر داد به گزارش گیلنا، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشت چای یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در استان‌های گیلان و مازندران است، اظهار کرد: استان‌های […]

گیلنا -رئیس سازمان چای کشور از خرید ۲۰۵ میلیارد تومان برگ‌ چای سبز به چای‌کاران و‌ پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به آن‌ها خبر داد

پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به چای‌کاران

به گزارش گیلنا، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشت چای یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در استان‌های گیلان و مازندران است، اظهار کرد: استان‌های شمالی ازجمله گیلان و مازندران دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه کاشت و برداشت چای هستند که اگر به این امر توجه شود می‌تواند باعث ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه شود.

وی با اشاره میزان چای خریداری‌شده از چای‌کاران گفت: تا به این لحظه ۶۳ هزار تن برگ سبز چای از چای‌کاران خریداری‌شده تا بتوانند به امرارمعاش زندگی خود بپردازند که خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد از این چای‌ها درجه‌یک بوده است.

رئیس سازمان چای کشور با اذعان به اینکه بهای برگ سبز چای به‌تدریج به‌حساب چای‌کاران واریز می‌شود، تصریح کرد: از نهم اردیبهشت تاکنون ۲۰۵ میلیارد تومان برگ سبز چای از چای‌کاران خریداری‌شده و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان آن به‌حساب چای‌کاران واریزشده که در تلاشیم باقیمانده هم به‌زودی پرداخت شود.

جهانساز با اعلام میزان قیمت چای درجه‌یک در کشور افزود: تا امروز ۱۴ هزار تومان قیمت هر کیلو چای خشک در کارخانه‌های تولیدشده و طبق مصوبه شورای اقتصاد قیمت هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه‌یک سه هزار و ۶۰۰ تومان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !