امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۰۹:۵۷ - چهارشنبه ۲۷ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توسعه و رونق اقتصادی مهم‌ترین مطالبه مردم گیلان
  به گزارش گیلنا از رشت، «محمدرضا احمدی» نماینده منتخب رشت در مجلس یازدهم با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با فرهاد دلق پوش رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد. نماینده منتخب رشت در مجلس یازدهم در این دیدار با اشاره به اینکه متأسفانه در استان گیلان همیشه افق‌های پایین مد […]

 

به گزارش گیلنا از رشت، «محمدرضا احمدی» نماینده منتخب رشت در مجلس یازدهم با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با فرهاد دلق پوش رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده منتخب رشت در مجلس یازدهم در این دیدار با اشاره به اینکه متأسفانه در استان گیلان همیشه افق‌های پایین مد نظر قرار گرفته است، اظهار کرد: ما به حد کفایت و با توجه به پتانسیل‌های موجود نتوانسته ایم رشد کنیم.

محمدرضا احمدی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین انتظارات شهروندان گیلانی به ویژه رشتی ایجاد تحول در حوزه اقتصادی استان است که باید در گام وحدت و در گام دوم برنامه ریزی با جلب امکانات بیشتر اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !