امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۱۳:۲۴ - یکشنبه ۲۴ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده نیروی انتظامی رودبار خبر داد:
کشف قریب ۳ کیلو هروئین در رودبار 
    گیلنا –  فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ۲ کیلو و ۸۸۰ گرم هروئین از متهم ۵۸ ساله در این شهرستان کشف شد. سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ رستم‌آباد حین گشت‌زنی به راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از […]

 

 

گیلنا –  فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ۲ کیلو و ۸۸۰ گرم هروئین از متهم ۵۸ ساله در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ رستم‌آباد حین گشت‌زنی به راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو مورد نظر به ایست پلیس توجهی نکرده و از محل متواری شد افزود: این خودرو در نهایت پس از طی مسافتی حدوداً دو کیلومتری متوقف شد.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۲ کیلو و ۸۸۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ فیضی تصریح کرد: متهم ۵۸ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !