امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۰۵:۴۷ - یکشنبه ۲۴ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دغدغه مشترک ائمه جمعه شهرستان رودبار؛ نگاه تبعیض آمیز را از این شهرستان بردارید
    گیلنا – ائمه جمعه رودبار، منجیل و لوشان از استقرار ایستگاه غربالگری و کنترل عبور و مرور در مرکز شهرستان رودبار انتقاد کرده و خواستار انتقال این ایستگاه به لوشان؛ ورودی استان گیلان شدند. به گزارش گیلنا از رودبار، در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس و کنترل عبور و مرور، ستاد کنترل و […]

 

 

گیلنا – ائمه جمعه رودبار، منجیل و لوشان از استقرار ایستگاه غربالگری و کنترل عبور و مرور در مرکز شهرستان رودبار انتقاد کرده و خواستار انتقال این ایستگاه به لوشان؛ ورودی استان گیلان شدند.

به گزارش گیلنا از رودبار، در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس و کنترل عبور و مرور، ستاد کنترل و پیشگیری بیماری کرونا، در ورودی شهر رودبار ایستگاه غربالگری و کنترل عبور و مرور تعریف کرده، که این موضوع موجب آزردگی ساکنین شهرهای لوشان، منجیل و جیرنده شده است.

 مسئولین استان بر این باورند گیلان از امامزاده هاشم شروع می شود

امام جمعه رودبار در این رابطه می گوید؛ تعریف ایستگاه غربالگری در رودی شهر رودبار یک نوع بی مهری به شهروندان لوشان، منجیل و جیرنده بوده و حاضریم کمک کنیم تا این ایستگاه به ورودی لوشان انتقال یابد.

حجت الاسلام سید حسن سیدمحمدی با اشاره به بی مهری های مسئولین استانی به مردم شهرستان رودبار، گفت: مسئولین استان بر این باورند گیلان از امامزاده هاشم شروع می شود و مردم شهرستان رودبار سال هاست از این نگاه تبعیض آمیز رنج می برند.

به گفته وی، شرایط امروز همانند شرایط جنگ بوده و لذا باید همه با همت و همدلی در صدد رفع مشکلات بر آیند.

 لوشان، منجیل و جیرنده نقطه صفر هستند!

امام جمعه منجیل با گلایه به عدم استقرار ایستگاه غربالگری در ورودی استان گیلان شهر لوشان، اظهار کرد: مسئولین استان از تونل به این طرف را گیلان می دانند و این نگاه غلط است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداعلا خضری با اشاره به مطالبه به حق شهروندان منجیل، لوشان و جیرنده در موضوعات مختلف، می گوید؛ لوشان، منجیل و جیرنده یا نقطه صفر هستند یا مورد بی‌مهری قرار می گیرند، با استقرار ایستگاه غربالگری در ورودی شهر رودبار عملا ماشین‌های بازگردانده شده وارد منجیل و لوشان می شوند که عواقب خاص خود را دارند.

وی با انتقاد از نگاه تبعیض آمیز استاندار گیلان به منجیل، افزود؛ وقتی مسئولین کشوری برای بازدید بیمارستان ۳۱ خرداد به منجیل آمده بودند، آقای استاندار حتی به منجیل نیامد.

امام جمعه منجیل با اشاره به مطلب فوق گفت؛ حضور استاندار گیلان در ایستگاه غربالگری ورودی رودبار نشان از بی‌مهری مسئولین به لوشان و منجیل است و این پیام را دارد که شما به فکر خودتان باشید‌.

 آقای استاندار حوزه سرزمینی گیلان از لوشان شروع می شود نه رودبار!

امام جمعه لوشان نیز با گلایه از عدم استقرار ایستگاه غربالگری و فاصله گذاری در ورودی استان، گفت: چندین مرتبه با آقای استاندار صحبت کردم نگرانی‌های مردم و مخالفتها را اعلام کردم.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی خطاب به استاندار گیلان، اظهار کرد: آقای استاندار حوزه سرزمینی گیلان از لوشان شروع می شود نه رودبار.

وی با اشاره به نگرانی های مردم لوشان، منجیل و جیرنده از تعریف ایستگاه غربالگری و کنترل عبور و ومرور در مرکز شهرستان، می گوید؛ وقتی غربالگری را در ورودی رودبار انجام می دهید، مزاحمت و دردسرش برای منجیل، لوشان، جیرنده و از آنطرف چهارمحل و بره‌سر است.

امام جمعه لوشان با اشاره به آسیب های برگرداندن مسافرین از رودبار برای لوشان و منجیل، گفت؛  خودروهای مسافران را از رودبار برمی گردانید و خیالتان جمع است که مسافران و احیانا ناقلان کرونا گیلان نیامده اند.

بابایی با انتقاد از نگاه تبعیض آمیزانه به منجیل، لوشان و جیرنده، گفت؛۵۰ هزار جمعیت لوشان، منجیل، جیرنده یعنی جزو گیلان نیست اگر اینطور است بفرمایید ما تکلیمان را با شما بدانیم.

وی همچنین یادآور شد؛ به آقای فرماندار گفتم جلسه بگیرید من و آقای خضری بیایم و تصمیم بگیریم. حرف ما حق است، مردم منتقد هستند و گلایه دارند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !