امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۲۹:۴۵ - یکشنبه ۲۴ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل بهزیستی گیلان خبر داد؛
اجرای ۸ هزار مأموریت و ۲ هزار تماس تلفنی توسط گروه‌های سیار اجتماعی
  به گزارش گیلنا از رشت، مدیر کل بهزیستی گیلان نا بیان اینکه امروزه برخی کشورها به اندازه ایران در بحث کرونا موفق نبودند، اظهار کرد: این رزمایش سبب ایجاد اتحاد و مودت بین مردم خواهد شد و می‌توان به کارگران روزمزدی که دچار مشکلات اقتصادی هستند کمک‌های فراوانی کرد. حسین نحوی نژاد با بیان […]

 

به گزارش گیلنا از رشت، مدیر کل بهزیستی گیلان نا بیان اینکه امروزه برخی کشورها به اندازه ایران در بحث کرونا موفق نبودند، اظهار کرد: این رزمایش سبب ایجاد اتحاد و مودت بین مردم خواهد شد و می‌توان به کارگران روزمزدی که دچار مشکلات اقتصادی هستند کمک‌های فراوانی کرد.

حسین نحوی نژاد با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ تشکل تحت سازمان بهزیستی در حال فعالیت در کشور هستند، گفت: آمادگی لازم وجود دارد که از نظر مسائل تخصصی و روانی این گروه‌ها را تحت امر این رزمایش قرار دهیم، اما بهزیستی نیز یک بودجه‌ای دارد و نیاز به کمک سایر دستگاه‌ها برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر داریم.

وی با اشاره به فعالیت و ارائه مشاوره توسط ۳۰ روانشناس از اول اسفند ماه تاکنون، تصریح کرد: هشت هزار مأموریت توسط گروه‌های سیار و اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی انجام شده است.

نحوی نژاد ادامه داد: ۲ هزار تماس تلفنی توسط گروه‌های سیار اجتماعی عملیاتی شده است‌.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !