امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۲۱:۳۴ - یکشنبه ۲۴ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه قدس گیلان:
فعالیت قرارگاه «رزمایش مواسات» باید مردمی انجام شود
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر مردمی بودن فعالیت های قرارگاه «رزمایش مواسات»، گفت: بسیج آمادگی لازم برای شناسایی نیازمندان و جمع آوری کمک های مردمی دارد. به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر مردمی بودن فعالیت های قرارگاه «رزمایش مواسات»، گفت: بسیج آمادگی لازم برای شناسایی نیازمندان و جمع آوری کمک های مردمی دارد.

فعالیت قرارگاه «رزمایش مواسات» باید مردمی انجام شود

به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه این قرارگاه باید به صورت مردمی انجام شود، اظهار کرد: قرارگاه نیاز به یک ساختار مشخص، شناسایی جامعه هدف، ظرفیت داخلی، پشتیبانی، پیوست و فضاسازی فرهنگی دارد.

سردار عبدالله پور افزود: دولت بر اساس ساز و کار دولتی و قانونی خود اقدام می‌کند و هدف ما بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت مردمی و مساجد است.

وی با بیان اینکه باید پول هر محله برای نیازمندان همان محله هزینه و صرف شود، گفت: متأسفانه توزیع بسته‌های معیشتی به دلیل نداشتن ساختار مشخص دچار مشکلاتی بوده است.

سردار عبدالله پور با اشاره به تعبیر امام راحل که بسیج بزرگترین تشکل مردمی در جهان است، ادامه داد: باید یک ساختار مشخص تعریف شود زیرا بسیج این قدرت را دارد که به شناسایی نیازمندان، منابع مردمی، تهیه پیوست فرهنگی و در اجرا در کنار قرارگاه و مساجد قرار گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !