امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۳۹:۲۱ - جمعه ۲۲ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه شهرستان رودبار خبر داد؛
فعالیت ۷۰ گروه “آتش به اختیار” جهادی در روزهای سخت کرونایی
      گیلنا – فرمانده سپاه شهرستان رودبار اقدامات پاسداران و بسیجیان این شهرستان را در راستای مقابله با کرونا تشریح کرد. * شکست کرونا یقینا با استمرار حرکت های جهادی، انقلابی و مردمی صورت خواهد پذیرفت سرهنگ پاسدار جاوید فلاح گنجه در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، ضمن تبریک عید باستانی نوروز […]

 

 

 

گیلنا – فرمانده سپاه شهرستان رودبار اقدامات پاسداران و بسیجیان این شهرستان را در راستای مقابله با کرونا تشریح کرد.

* شکست کرونا یقینا با استمرار حرکت های جهادی، انقلابی و مردمی صورت خواهد پذیرفت

سرهنگ پاسدار جاوید فلاح گنجه در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، ضمن تبریک عید باستانی نوروز و اعیاد شعبانیه، با قدردانی از تلاش های گروه های جهادی، بسیجیان و پاسداران انقلابی، اظهار کرد؛ بسیجیان و گروه های جهادی از همان روزهای اول شیوع کرونا بدون حمایت اداره و سازمان و به صورت خودجوش، شروع به کار کردند و منتظر هیچ گونه ابلاغیه، دستورالعمل و فرمانی نماندند و “آتش به اختیار”، برای رضای خدا و برای نوکری مردم پای کار آمدند.

وی، اقدامات گروه های جهادی، بسیجیان، هیئت های مذهبی و مردمی در مقابله با کرونا ویروس در شهرستان رودبار را بسیار ارزشمند و وصف ناشدنی خواند و افزود؛ شکست کرونا یقینا با استمرار حرکت های جهادی، انقلابی و مردمی صورت خواهد پذیرفت.

* خیرخواهی و سخاوتمندی خیرین دیار اولین شهید نهضت حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با کرونا ستودنی است

فرمانده سپاه شهرستان رودبار در ادامه با قدردانی از تلاش های رسانه ها و خبرنگاران در راستای امیدبخشی و امیدافزایی در جامعه با انعکاس اخبار صحیح و واقعیت ها، گفت؛ خبرنگاران و رسانه های شهرستان با انعکاس اخبار درست و فعالیت های جهادی امیدبخش، روحیه امید را در جامعه تقویت کردند؛ هر چند عده ای از رسانه ها هم بودند که با پمپاژ ناامیدی و یاس در جامعه در صدد تضعیف روحیه نشاط و امید در جامعه برآمدند که به آنها نمی پردازیم.

فلاح با اشاره به فعالیت های ارزشمند گروه های جهادی اعم از خواهران و برادران در مقابله با کرونا، بیان کرد؛ فعالیت های خودجوش و آتش به اختیارانه برادران و خواهران بسیجی و گروه های جهادی، تداعی کننده روزهای حماسی “دفاع مقدس” است.

وی  با قدردانی از سخاوتمندی خیرین و نوعدوستان شهرستان رودبار، افزود؛ خیرخواهی و سخاوتمندی خیرین دیار اولین شهید نهضت حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با کرونا ستودنی است.

* کرونا فرصتی است تا بتوانیم در “عمل” نشان دهیم “بسیجی، جهادی و انقلابی” هستیم

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه گام اول انقلاب اسلامی، گام مقابله با تهدیدات بود، تصریح کرد؛ گام دوم انقلاب اسلامی، گام بهره گیری از فرصت هاست و شیوع کرونا فرصتی است تا بتوانیم “همدلی و همراهی” خود را اثبات کنیم و در “عمل” نشان دهیم “بسیجی، جهادی و انقلابی” هستیم.

فلاح در بخش دیگر صحبت های خود به تشریح آماری از فعالیت های گروه های جهادی، بسیجیان و هیئت های مذهبی شهرستان رودبار در دو ماهه نفس گیر مبارزه با کرونا پرداخت و بیان کرد؛ تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار ماسک و ۹۵ هزار جفت دستکش توسط گروه های جهادی شهرستان بین مردم توزیع شده است.

* تولید بیش از ۱۲۰ هزار ماسک توسط گروه های جهادی شهرستان رودبار

به گفته وی، توزیع ۴۵ هزار لیتر مواد شوینده در بین مردم وگندزدایی ۳۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی در معابر و کوچه پس کوچه های شهر و روستاهای شهرستان، از دیگر اقدامات گروه های جهادی و نیروهای بسیجی بوده است.

فرمانده سپاه رودبار از تولید بیش از ۱۲۰ هزار ماسک توسط گروه های جهادی این شهرستان خبر داد و بیان کرد؛ بیش از ۷۷ کارگاه تولید ماسک اعم از کارگاه های خانگی و جمعی در شهرستان رودبار فعالیت می کنند.

فلاح با اشاره به فعالیت ۴۶ گروه جهادی در شهرستان رودبار در راستای مقابله با کرونا ویروس گفت؛ بیش از ۴۲۰ نفر در قالب ۴۶ گروه جهادی در عرصه تولید و توزیع اقلام بهداشتی در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهرستان رودبار فعالیت می کنند.

وی همچنین به فعالیت ۲۴ گروه رفع آلودگی در شهرستان اشاره کرد و افزود؛ این گروه ها با ضدعفونی و گندزدایی بیش از ۱۳ کیلومتر معابر و کوچه پس کوچه ها، امنیت و سلامتی را به مردمان روستاها و شهرها هدیه می دهند.

* توزیع ۶۰۰ بسته کمک معیشتی بین قشر آسیب پذیر

فرمانده سپاه شهرستان رودبار با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد رضا پورخانعلی مدیر فقید جهاد کشاورزی رودبار بیان کرد؛ همکاران عزیز جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و منابع طبیعی و همچنین برخی شهرداری های شهرستان دستگاه ها و امکاناتشان را در اختیار بسیج و سپاه در راستای مقابله با کرونا ویروس قراردادند که جا دارد از همراهی و همدلی این عزیزان تشکر کنم و همچنین جا دارد از تلاشگران نظم و امنیت در ناجا، بسیجیان گشت های محله محور، نیروهای پرتلاش ارتش، نیروی دریایی و تلاش های کادر شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف، تبلیغات اسلامی و ادارات خدمات رسان  نظیر آب، برق، گاز، تلفن در راستای مقابله با کرونا ویروس تشکر کنم.

فلاح با بیان اینکه “کرونا” بخشی از کسب و کارها را دچار آسیب کرد و معیشت مردم را تحت شعاع قرار داد، گفت؛ به منظور تحت پوشش قرار دادن بخشی از این آسیب دیدگان و اقشار ضعیف جامعه با کمک خیرین و مردم تعداد  ۶۰۰ بسته کمک معیشتی توسط حوزه های مقاومت بین مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ دست گان به بیمارستان ها و خانواده های متوفی تقدیم شده، افزود، بیمارستان ها و مراکز درمانی ۵۹ دفعه،  و مساجد، حسینه ها و بقاع متبرکه شهرستان ۴۱۰ دفعه، مدارس و کتابخانه ها ۱۸۰ دفعه، ادارات و اماکن پر تردد  ۱۲۰۰ دفعه توسط گروه های جهادی و بسیجیان شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شده است.

 

* اجرای طرح “رزمایش سراسری کمک مومنانه” در رودبار

فرمانده سپاه رودبار ضمن قدردانی از تلاش های گروه های جهادی، بسیجیان، پاسداران، اصحاب رسانه، خبرنگاران، خیرین و هیئت های مذهبی در راستای مقابله با کرونا، از تلاش های گروه های جهادی طلاب بویژه حجت الاسلام فرجی که در این ایام تمام وقتش را در این راه گذاشت، تقدیر و تشکر نمود.

وی  در پایان ضمن تشکر از ائمه محترم جمعه و جماعات و هیأتهای امنا و مسؤلین عزیز و زحمتکش شهرستان رودبار، به اجرای طرح “رزمایش سراسری کمک مومنانه”  در شهرستان اشاره و بیان کرد؛ به امید خدا و همت مردم و بویژه خیرین و نیکوکاران، متولین امر شهر و شهرداری ها، بخشداران، دهیاران، شوراهای شهر، روستاها  و مسؤلین شهرستانی و همچنین نیروهای عزیز و بزرگوار جهادی، بسیجی و هیأتهای مذهبی در سطح تمام محلات و پایگاهها و حوزه های بسیج طرح “رزمایش سراسری کمک مومنانه” در روزهای آتی در شهرستان رودبار اجرا می شود.

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !