امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۱۳:۲۴ - جمعه ۲۲ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهردار رودبار؛ قبل از آمدنم به رودبار، گزینه شهرداری “گلستان” بودم
  گیلنا/ شهردار رودبار نسبت به برخی شائبه ها مبنی بر رفتن وی از این شهرداری پاسخ داد. مهندس حمید قاسمیان در گفتگو با خبرنگار #گیلنا در رودبار اظهار کرد؛ موضوع مدیریت شهری “گلستان”و، قبل از آمدن به رودبار مطرح بوده است. به گفته وی، قبل از اینکه شهرداری رودبار را بپذیرد، گزینه اعضای شورای […]

 

گیلنا/ شهردار رودبار نسبت به برخی شائبه ها مبنی بر رفتن وی از این شهرداری پاسخ داد.
مهندس حمید قاسمیان در گفتگو با خبرنگار #گیلنا در رودبار اظهار کرد؛ موضوع مدیریت شهری “گلستان”و، قبل از آمدن به رودبار مطرح بوده است.
به گفته وی، قبل از اینکه شهرداری رودبار را بپذیرد، گزینه اعضای شورای شهر گلستان تهران برای مدیریت شهری آنجا بوده است.
شهردار رودبار با بیان اینکه این شهر و مردمانش را دوست دارد گفت؛ برنامه های خوبی برای توسعه شهر ر -دبار طرح ریزی شده که اگر ماندنی شدیم با کمک اعضای شورا و شهروندان عزیز آنها را اجرایی می کنیم.
قاسمیان با اشاره به توانمندی های بالقوه رودبار می گوید؛ با بالفعل درآمدن پتانسیل های رودبار،’می توانیم شهری آبادتر داشته باشیم.
وی معتقد است؛ فعلا نمی توانم در خصوص “رفتن یا ماندن” نظر دهم اما تا وقتی که هستم دلم برای رودبار می تپد.

 

به گزارش گیلنا، از بین چندین گزینه مهندس حمید قاسمیان با ۹ رأی به عنوان شهردار جدید شهرگلستان استان تهران انتخاب شد. این در حالی است که قاسمیان یک ماه پیش به عنوان شهردار جدید رودبار انتخاب شده بود و با رفتن وی از این شهردلری، دوباره رودبار بدون شهردار می شود.

با توجه به اظهارات شهردار رودبار؛ باید دید در آینده نزدیک چه سرنوشتی برای مدیریت شهری رودبار رقم می خورد؟!.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !