امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۴۲:۱۹ - شنبه ۱۶ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فعالیت ۱۴۱ شرکت پخش کالا در گیلان/ ۴ هزار نفر فعالیت می کنند
گیلنا –  رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به فعالیت ۱۴۱ شرکت پخش کالا در این استان، گفت: بیش از ۴ هزار نفر به صورت مستقیم در این شرکت های کار می کنند. به گزارش گیلنا از رشت، فرهاد دلق پوش  با اشاره به مشارکت و همکاری اصناف به ویژه شرکت‌های تأمین و توزیع در […]

گیلنا –  رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به فعالیت ۱۴۱ شرکت پخش کالا در این استان، گفت: بیش از ۴ هزار نفر به صورت مستقیم در این شرکت های کار می کنند.

فعالیت ۱۴۱ شرکت پخش کالا در گیلان/ ۴ هزار نفر فعالیت می کنند

به گزارش گیلنا از رشت، فرهاد دلق پوش  با اشاره به مشارکت و همکاری اصناف به ویژه شرکت‌های تأمین و توزیع در زمینه اقلام مصرفی، اظهار کرد: بیش از ۶۰ شرکت پخش در زمینه مواد غذایی فعالیت می‌کنند.

وی به فعالیت ۴۰ شرکت توزیع داور در استان گیلان اشاره کرد و گفت: ۴۱ شرکت نیز در زمینه سایر اقلام اعم از مصنوعات فلزی، لوازم خانگی و قطعات یدکی فعالیت می‌کنند از ابتدایی شیوع ویروس کرونا با تلاش و مشارکت این شرکت‌ها با کمبود کالایی در سطح فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها مواجه نبوده‌ایم.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه شرکت‌های پخش مؤلفه و رکن اصلی اتصال زنجیره تولید و پخش هستند، افزود: بیش از ۴ هزار نفر به صورت مستقیم در بیش از ۱۴۱ شرکت پخش استان گیلان مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه به مشارکت اصناف، کسبه، بازاریان در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا مهم دانست و تصریح کرد: همکاری فعالان این حوزه‌ها در ایام نوروز به قطع زنجیره انتقال این ویروس بسیار تأثیرگذار بوده است.

دلق پوش ضمن قدردانی از تلاش فعالان این بخش و با اشاره ضررهای مالی، رکود و مشکلات فعالان این بخش با تعطیلی فعالیت‌ها، گفت: در حال پیگیری کاهش دغدغه‌های اصناف و اقشار آسیب پذیر هستیم و قطعاً سیاستگذاری‌های اتخاذی دولت باید به نحوی باشد که مشکلات جانبی این قشر زحمتکش مرتفع و تا آنجا که امکان دارد از این چالش مالی کاسته شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !