امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۰۱:۱۵ - پنج شنبه ۱۴ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تولید ۲۵۰ تن مرغ مازاد بر نیاز در گیلان
گیلنا- به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان ۲۵۰ تن مرغ تولیدشده در استان مازاد بر نیاز استان به دلیل تعطیلی رستوران و تالارها در گیلان بوده است. به گزارش گیلنا از رشت، آرش فرزام صفت در جلسه تنظیم بازار مرغ استان در سالن اجتماعات استانداری با اشاره میزان کشتار ۵۳۰ تن مرغ در […]

گیلنا- به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان ۲۵۰ تن مرغ تولیدشده در استان مازاد بر نیاز استان به دلیل تعطیلی رستوران و تالارها در گیلان بوده است.

تولید ۲۵۰ تن مرغ مازاد بر نیاز در گیلان/ذخیره‌سازی مرغ مازاد بر نیاز

به گزارش گیلنا از رشت، آرش فرزام صفت در جلسه تنظیم بازار مرغ استان در سالن اجتماعات استانداری با اشاره میزان کشتار ۵۳۰ تن مرغ در گیلان اظهار کرد: بخشی از نیاز مرکز کشور در تأمین مرغ توسط گیلان تولید می‌شود.

وی با تأکید بر تولید ۲۵۰ تن مرغ مازاد نیاز در استان گیلان گفت: بعد از شیوع کرونا بسیاری از رستوران‌ها و تالارها تعطیل شدند لذا اتحادیه مرغداران استان می‌بایست در این ایام، همکاری لازم را برای ذخیره‌سازی مرغ استان به عمل‌آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اعلام آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام استان برای خرید مرغ افزود: این شرکت آمادگی دارد مرغ به‌اندازه کمتر از یک و هشت‌دهم کیلوگرم همه مرغداران را خریداری و ذخیره‌سازی کند.

فرزام صفت با اذعان به اینکه کاهش قیمت مرغ به نفع مصرف‌کنندگان است، بیان کرد: در خصوص کاهش قیمت مرغ باید به تولیدکنندگان هم توجه شود به همین دلیل تدابیری خاص در این مورد در حال اندیشیده شدن است.

 در این جلسه رئیس اتحادیه مرغداران کشور نیز با بیان برخی مشکلات مرغداران استان، از تصمیمات و تلاش‌های کارگزاران گیلان در تنظیم بازار تولید مرغ قدردانی کرد.

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !