امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۴۷:۴۴ - شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در گیلان:
سازمان زیتون مانند سازمان چای در گیلان راه‌اندازی شود
به گزارش گیلنا، امام جمعه رشت از وزیر کشور خواست برای گیلان استانداری انقلابی، بااراده، مردمی و پرتلاش انتخاب کند و گفت:‌ استاندار باید خود را وقف مردم کند. وی از شورای شهر رشت خواست دعواهای سیاسی را کنار بگذارد و به فکر خدمت به مردم باشد و تاکید کرد: بعد از یکسال شهرداری برای […]

به گزارش گیلنا، امام جمعه رشت از وزیر کشور خواست برای گیلان استانداری انقلابی، بااراده، مردمی و پرتلاش انتخاب کند و گفت:‌ استاندار باید خود را وقف مردم کند.

وی از شورای شهر رشت خواست دعواهای سیاسی را کنار بگذارد و به فکر خدمت به مردم باشد و تاکید کرد: بعد از یکسال شهرداری برای رشت انتخاب شده و لذا‌ اگر در شهرداری رشت فساد و زد و بند رخ دهد ما شهردار را مسئول می‌دانیم و انتظار برخورد داریم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در آستانه آغاز هفته حج هستیم، خواستار پرهیز زائران خانه خدا از خرید سوغات شد و عنوان کرد:‌ حجاج هیچ چیز را با زیارت خانه خدا و کسب فیض معنوی عوض نکنند.

وی بر جابجایی عوارضی مسیر رودبار – رشت توسط وزارت راه تاکید کرد و افزود: رودبار از شهرستان‌های گیلان محسوب می‌شود و زیتون از محصولات راهبردی استان ماست و می‌طلبد سازمان زیتون مانند سازمان چای در گیلان راه‌اندازی شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !