امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۰۲:۱۴ - یکشنبه ۱۰ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت فومن خبر داد؛
تهیه و توزیع ۱۹۰ هزار ماسک رایگان در فومن
      رئیس صمت فومن از تهیه و توزیع ۱۹۰ هزار ماسک به صورت رایگان در این شهرستان خبر داد. جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی اداره صمت شهرستان فومن در راستای مقابله با کروناویروس، اظهار کرد؛ در یک ماهه گذشته بیش از […]

 

 

 

رئیس صمت فومن از تهیه و توزیع ۱۹۰ هزار ماسک به صورت رایگان در این شهرستان خبر داد.

جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی اداره صمت شهرستان فومن در راستای مقابله با کروناویروس، اظهار کرد؛ در یک ماهه گذشته بیش از ۵۵۰ هزار بطری مواد ضد عفونی در ابعاد مختلف از شرکت فومن وش و همچنین ۱۲هزار بطری ۵۰۰ سی سی مواد ضدعفونی از شرکت شهاب شیمی تولید و توسط ادداره صمت شهرستان فومن توزیع شد.

وی از تهیه ۱۹۰ هزار ماسک در شهرستان فومن خبر داد و افزود؛ از این تعداد ۹۰ هزار آن توزیع شده و مابقی هفته های آتی به صورت رایگان بین مردم در نواحی مختلف شهرستان فومن توزیع می شود.

 

تعطیلی صنوف غیرضرور در فومن

رئیس صمت فومن همچنین از تعطیلی  صنوف غیرضرور این شهرستان به منظور  جلوگیری از کرونا ویروس  خبر داده و گفته؛ براساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا از ۸ فروردین کلیه صنوف غیرضرور در فومن تعطیل بوده جز سوپرمارکت، فروشگاه های بزرگ، نانوابان، مراکز بهداشتی، دامپزشکی، سبزی فروشی، قصابی، مرغ و  شیفت بندی تعمیرات خودرو، لوازم یدکی برنج فروش، خشکشویی، غذای بیرون تا ساعت مقرر اجازه فعالیت دارند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !