امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۴۶:۵۸ - سه شنبه ۵ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فعالیت ۳۰۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش در گیلان
گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به یکدلی مردم برای رفع مشکلات، گفت: ۳۰۰ کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان در گیلان در حال فعالیت هستند. به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان سازمان بسیج دانشجویی گیلان در رشت با اشاره به […]

گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به یکدلی مردم برای رفع مشکلات، گفت: ۳۰۰ کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان در گیلان در حال فعالیت هستند.

فعالیت ۳۰۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش در گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان سازمان بسیج دانشجویی گیلان در رشت با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای عزیز، انقلاب را به مردم سپردند، اظهار کرد: در این کارگاه نیز عده‌ای از مردم در قالب دانشجو در حال خدمت‌رسانی به هم‌وطنان خود هستند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌هایی به‌مانند این کارگاه در سطح استان و در پایگاه‌ها و مساجد در حال فعالیت هستند، افزود: بیش از ۳۰۰ کارگاه توسط مردم و با بودجه مردم برای مجموعه بهداشت درمان استان، هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی در حال تولید دستکش، ماسک و گان و محلول ضدعفونی کردن هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به یکدلی مردم برای رفع مشکلات گفت: علی‌رغم محاصره چهل‌ساله ملت ایران، اکنون کشور در زمینه کنترل و مقابله با این بیماری نسبت به خیلی از کشورهایی که تحریم نیستند در وضعیت بهتری قرار دارد و دلیلش این است که مردم برای خدمت‌رسانی درصحنه حضور دارند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه این کارگاه دانشجویی نمونه‌ای از نگاه بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری جهت حل مشکلات توسط خود مردم است، تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که حتی در حوزه بهداشت و درمان نیز برای حل مشکلات حاضر به خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه این بیماری درمان و داروی خاصی ندارد، افزود: بیشتر توجه‌ها اکنون درزمینه بهداشت فردی و پیشگیری است و این لوازم بهداشتی نیز که در این کارگاه‌ها تولید می‌شود در توان هیچ دولتی نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ۳۰۰ کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان بدون مزد و مواج در گیلان در حال فعالیت هستند، بیان کرد: همان مردمی که جنگ را اداره کردند و در خانه پشتیبانی جنگ را انجام دادند امروز نیز همان مردم به‌مراتب بهتر از دهه ۶۰ و با تخصص بیشتر در حال حل مشکلات بهداشت درمان کشور هستند.

عبدالله پور با بیان اینکه انسان وقتی این انسان‌های بزرگ را می‌بیند جز کوچکی خودش چیزی را نمی‌تواند بیان کند، تصریح کرد: ملتی که هیچ‌وقت در حوادث پشت همدیگر را خالی نکردند و در استان ما نیز اکنون جوانان دانشجو و بسیجی به صحنه آمده‌اند و در حال خدمت هستند که این اقدام قابل‌تقدیر است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !