امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۶:۱۱ - شنبه ۲ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تداوم اجرای طرح سلامت‌سنجی در محور قزوین – رشت/ ارتش تا نابودی کرونا در کنار مردم است
گیلنا- معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کنترل ورودی استان توسط نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۱۱۶ ارتش در ورودی گیلان و در محور قزوین رشت حضور داشته و از تمامی مسافران سلامت‌سنجی به عمل می‌آورد. به گزارش گیلنا از رودبار، علی زمانی با بیان اینکه ارتش جمهوری […]

گیلنا- معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کنترل ورودی استان توسط نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۱۱۶ ارتش در ورودی گیلان و در محور قزوین رشت حضور داشته و از تمامی مسافران سلامت‌سنجی به عمل می‌آورد.

تداوم اجرای طرح سلامت‌سنجی در محور قزوین رشت

به گزارش گیلنا از رودبار، علی زمانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی تا نابودی کرونا در کنار مردم است، اظهار کرد: بعد از دستور مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش وارد گیلان شده و کار خود را برای مقابله با کرونا آغاز کرده است.

وی با تأکید بر سلامت‌سنجی مسافران در مبادی ورودی استان گیلان گفت: تیم‌های تخصیصی ارتش در ورودی گیلان در محور قزوین رشت حضور داشته و از تمامی مسافران ورودی و خروجی از استان تب و‌ سلامت سنجی کرده و اگر فردی کوچک‌ترین علائمی داشته باشد به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت نیروی زمینی ارتش را فقط مختص به گندزدایی ندانست و افزود: ارتش با تمامی امکانات لجستیکی به استان گیلان آمده تا با اجرایی شدن برنامه‌های خود در این استان بتواند با همکاری سپاه قدس و دانشگاه علوم پزشکی گیلان این ویروس منحوس را شکست دهد.

زمانی با اشاره به اجرای عملیات گندزدایی در شهرستان رشت بیان کرد: ارتش همه‌روزه شهرستان رشت را به‌طور وسیع و دقیق گندزدایی می‌کند لذا از مردم درخواست دارم از ساعت ۲۲ الی ۶ صبح اصلاً در معابر عمومی رشت تردد نکنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !