امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۱۶:۰۰ - چهارشنبه ۲۸ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در روزهای کرونایی؛ کمک خَیِرِ رشته رودی به کسانی که دغدغه “نان” دارند/ کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مردم شهرستان رودبار
      گیلنا – خَیرِ رشته رودی با کمک ۵ میلیاردی به مردم شهرستان رودبار بار دیگر در خط مقدم مقابله با کرونا قرار گرفت. به گزارش گیلنا از رودبار، این روزها هر کسی به نوبه خویش برای مقابله با کرونا، آستین بالا زده یکی با تلاش شبانه روزی در بیمارستان و مراکز درمانی، […]

 

 

 

گیلنا – خَیرِ رشته رودی با کمک ۵ میلیاردی به مردم شهرستان رودبار بار دیگر در خط مقدم مقابله با کرونا قرار گرفت.

به گزارش گیلنا از رودبار، این روزها هر کسی به نوبه خویش برای مقابله با کرونا، آستین بالا زده یکی با تلاش شبانه روزی در بیمارستان و مراکز درمانی، یکی در چرخه تولید و صنعت و دیگری هم با خیرخواهی و نوعدوستی و کمک به هم نوعان، هر کسی در هر جایگاهی که هست تلاش می کند تا کشور از این “بحران” عبور کند.

در این میان، خَیِر رشته رودی در اقدامی ارزشمند به منظور حمایت از قشر ضعیف و کم درآمد شهرستان رودبار بویژه افرادی که در اثر شیوع کرونا ویروس کسب و کارشان دچار آسیب شده، به ۵۰۰نفر از مردم خوب این شهرستان، مبلغ یک میلیون تومان در قالب بسته کمک معیشتی پرداخت کرد.

گفته می شود، این افراد توسط مسئولین محلی و معتمدین روستاهای شهرستان شناسایی و به خَیرِ عزیز معرفی شده است.

فرهنگ خیرخواهی و نوعدوستی همیشه در خون گیلانیان بویژه مردم رئوف شهرستان رودبار و منطقه سیاهرود این شهرستان جاری و ساری بوده و نگاهِ مهربانانه و روحیه خیراخواهی مردم رودبار زبانزد عام و خاص بوده است.

حرکت ارزشمند این خَیِر رشته رودی ثابت کرد که در این شرایط سخت و بحرانی، هنوز هم افرادی هستند که به فکر مردم محروم و کم درآمد بوده و هنوز بوی یک دلی و مهربانی  در کوچه پس کوچه ها به مشام می رسد.

پایگاه خبری گیلنا، به نوبه خود از اقدام ارزشمند این خَیر رشته رودی که در این شرایط سخت و بحرانی و در عید نوروز شادی را به برخی خانواده های ارجمند هدیه داد، تقدیر و تشکر می کند، به امید استمرار چنین حرکت های ارزشمند و الهی.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !