امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۱:۵۳ - دوشنبه ۲۶ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واحدهای بوم‌گردی گیلان تعطیل شدند
گیلنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از تعطیلی واحدهای بوم‌گردی در استان به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، حمیدرضا آذر پور در گفت‌وگو با فارس  تعطیلی واحدهای بوم‌گردی در استان به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری و جلوگیری از […]

گیلنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از تعطیلی واحدهای بوم‌گردی در استان به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

واحدهای بوم‌گردی گیلان تعطیل شدند

به گزارش گیلنا از رشت، حمیدرضا آذر پور در گفت‌وگو با فارس  تعطیلی واحدهای بوم‌گردی در استان به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پذیرش میهمان در تمامی واحدهای بوم‌گردی سطح استان تا رفع کامل این بحران ممنوع است و دستورالعمل‌های ابلاغی در این واحدها لازم‌الاجراست.

وی با بیان اینکه این اقدام به‌صورت داوطلبانه از سوی واحدها بوده، گفت: از ابتدای شیوع این ویروس در گیلان، عمده واحدهای بوم‌گردی استان به‌صورت داوطلبانه و خودجوش اقدام به تعطیلی این مراکز کردند و از پذیرش گردشگران خودداری کردند.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، بازدید و نظارت به‌صورت مستمر از مراکز بوم‌گردی در حال انجام است و با همراهی مدیران واحدهای گردشگری و هم‌وطنان از این بحران عبور کرده و شاهد رونق مجدد صنعت گردشگری در گیلان خواهیم بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !