امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۱:۳۹ - شنبه ۲۴ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غربالگری یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت گیلان
  به گزارش گیلنا از رشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه گیلان، از اختصاص ۲۶ بیمارستان برای مقابله با ویروس کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: به‌منظور تسریع در تشخیص ویروس کرونا، آزمایشگاه تشخیص کرونا را در گیلان مستقر کردیم. ارسلان سالاری به غربالگری […]

 

به گزارش گیلنا از رشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه گیلان، از اختصاص ۲۶ بیمارستان برای مقابله با ویروس کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: به‌منظور تسریع در تشخیص ویروس کرونا، آزمایشگاه تشخیص کرونا را در گیلان مستقر کردیم.

ارسلان سالاری به غربالگری یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارنفری گیلان نسبت به ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: غربالگری توسط ۷ هزار و ۵۰۰ نفر بسیجی و ۳ هزار نفر بهورز در استان انجام‌شده است.

وی با اشاره به بستری ۶ هزار نفر در رابطه با ویروس کرونا در گیلان، بیان کرد: تعداد ۳ هزار و ۷۰۰ نفر بیماران پس از بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !