امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۵۸:۵۰ - شنبه ۲۴ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله فلاحتی؛ “کرونا” حمله بیولوژیکی دشمن است
گیلنا- نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر مواظبت بر هزینه کرد اعتبارات اختصاص‌یافته به دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: بخش نخست مربوط به مبارزه با ویروس کرونا در استان است و بخش دیگر به کادر درمانی اختصاص دارد. به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی  در دیدار ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی […]

گیلنا- نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر مواظبت بر هزینه کرد اعتبارات اختصاص‌یافته به دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: بخش نخست مربوط به مبارزه با ویروس کرونا در استان است و بخش دیگر به کادر درمانی اختصاص دارد.

تأکید بر مواظبت بر هزینه کرد اعتبارات برای مقابله با کرونا

به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی  در دیدار ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی نیاز مبرم گیلان است، اظهار کرد: احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت می‌تواند به‌عنوان مرکز درمانی استان‌های مجاور نیز باشد.

وی، سلامت را موضوع نخست در زندگی مردم عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی پیشانی سلامت در زندگی مردم محسوب می‌شود و متولیان امر باید نگاه ویژه‌ای به این دستگاه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه سلامت پیام‌آوران سلامتی جامعه بسیار مهم است، گفت: توجه به کادر پزشکی باید در اولویت‌ها قرار گیرد.

فلاحتی با اشاره به وجود برخی افراد سوءاستفاده گر در مواقع بحرانی بیان کرد: بعضی‌ها در این برهه به دنبال ایجاد خوراک تبلیغاتی برای دشمنان هستند.

وی با تأکید بر مواظبت بر هزینه کرد اعتبارات اختصاص‌یافته به دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: بخش نخست مربوط به مبارزه با ویروس کرونا در استان است و بخش دیگر به کادر درمانی اختصاص دارد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انتشار ویروس کرونا می‌تواند از حمله بیولوژیک دشمنان به‌ویژه آمریکا باشد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به توزیع لوازم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا باید دقت لازم را داشته باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !