امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۱۸:۲۸ - جمعه ۲۳ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی صنعت به کمک سنگر بهداشت و درمان می آید/ “همدلی و آرامش” رمز شکست کرونا
      گیلنا- وقتی صنعت در این روزهای سخت و بحرانی استان گیلانی به کمک بهداشت و درمان می شتابد. به گزارش گیلنا از رودبار، شرکت نصر سازه مقاوم  با بهره گیری از بروز ترین امکانات و تجهیزات، در این روزهای سخت و بحرانی کشور و استان گیلان، به کمک کادر درمانی امده است. […]

 

 

 

گیلنا- وقتی صنعت در این روزهای سخت و بحرانی استان گیلانی به کمک بهداشت و درمان می شتابد.

به گزارش گیلنا از رودبار، شرکت نصر سازه مقاوم  با بهره گیری از بروز ترین امکانات و تجهیزات، در این روزهای سخت و بحرانی کشور و استان گیلان، به کمک کادر درمانی امده است.

مدیرعامل شرکت نصر سازه مقاوم در گفتگو با گیلنا با اشاره به شرایط سخت و حساس کشور در مقابله با کرونا ویروس، گفته؛ شرایط امروز کشورچیزی شبیه جنگ است و در شرایط جنگ هم بر همگان تکلیف و وظیفه است که به کمک یکدیگر بشتابیم.

وی با تاکید بر حفظ آرامش، همدلی و همزبانی در شکست کرونا، بیان کرد؛ برای برون رفت از هر بحرانی بویژه “کرونا” نیازمند روحیه همدلی و آرامش در جامعه هستیم و این مهم یکی از معیارهای موفقیت در هشت سال دفاع مقدس بود و شرکت نصر سازه مقاوم هم در راستای  طراحی ،  ساخت و اجرای سازه های پیشرفته در این روزهای بحرانی کشور و شیوع کرونا ویروس با شتاب، جدیت و باتمام قوا و امکانات به کمک مردم این مرز و بوم آمده است.

مدیرعامل شرکت نصر سازه مقاوم از احداث بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی  پیش ساخته قرنطینه لاکان رشت خبر داد و گفت؛ این شرکت تلاش می کند  ظرف کمتر از ده روز، ۸ دستگاه اکسیژن ساز پیش ساخته مدرن در بیمارستانهای رشت، لاهیجان، لنگرود، رودسر، تالش و فومن احداث و راه اندازی کند و احداث آزمایشگاه ۵۰۰ متری بیمارستان رازی رشت از دیگر اقدامات شرکت نصر سازه مقاوم خواهد بود و تا آخرین لحظه و شکست کرونا در خدمت مردم و کادر درمانی هستیم.

عملکرد ارزشمند این شرکت بومی ثابت کرد که اگر چه از لحاظ امکانات و تجهیزات به پای “چین ابر قدرت” نمی رسیم  که در ظرف ده روز بیمارستان پیش ساخته درست کنیم، اما  می توانیم روی پای خود بایستیم و به توانمندی ها، استعدادها و ظرفیت های داخلی تکیه کنیم و در ظرف کم ترین زمان بیمارستان پیش ساخته مدرن بسازیم. شرکت نصر سازه مقاوم با بهره گیری از علم روز و توان داخلی توانسته گامی بلند در راستای توسعه و پیشرفت بردارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !