امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۳۹:۲۶ - جمعه ۲۳ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“جایزه” بلای جان هنرمندان گیلانی
به گزارش گیلنا از رشت، گیل خبر نوشته؛ در حالی که این روزها خود صداوسیما در برنامه های مختلفی از مردم می خواهد که خانه نشینی اختیار کنند اما به نظر می رسد هنوز بسیاری از برنامه های تلویزیونی با حضور مردم و یا تعداد زیادی از افراد برگزار می شود. به طور مثال هنوز […]

به گزارش گیلنا از رشت، گیل خبر نوشته؛ در حالی که این روزها خود صداوسیما در برنامه های مختلفی از مردم می خواهد که خانه نشینی اختیار کنند اما به نظر می رسد هنوز بسیاری از برنامه های تلویزیونی با حضور مردم و یا تعداد زیادی از افراد برگزار می شود. به طور مثال هنوز تلویزیون عده قابل توجهی را کنار یکدیگر قرار می دهد تا مهران مدیری برنامه دورهمی خود را ادامه دهد. سریالهای تلویزیونی نیز اکثرا به کار خود ادامه می دهند و البته صداسیما مدعی است که تمام تمهیدات ضدعفونی کردن لوکیشن این سریالها از قبل پیش بینی شده است. با این حال مشخص است که خطر انتقال ویروس همچنان وجود دارد.

در گیلان نیز سریال شبانه جایزه به کارگردانی علی حلوی همچنان در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و با کمترین زمان و فرصت روی آنتن می رود. البته در این وسط ظاهرا چند برنامه آموزشی به ظاهر طنز نیز برای مقابله با ویروس کرونا در این سریال دیده شده است. در میان بازیگران سریال تعداد زیادی از بازیگران پیشکسوت گیلانی حضور دارند که بیشترین آسیب انتقال ویروس آن ها را تهدید می کند. روز گذشته مهدی خلخالی راد همسر نرجس خاتون بدرطالعی بازیگر این  سریال دارفانی را وداع گفته است و مشخص است بعد از این باید مراحل قرنطینه این بازیگر اجرا شود. همچنین حتی اگر احتمال کم  باشدممکن است انتقال ناقل بودن به بازیگران دیگر در نظر گرفته شود.

روز گذشته باشگاه رئال مادرید به خاطر مثبت اعلام شدن تست کرونای یک بازیکن بسکتبال خود تمام تیم ورزشهای دیگر خود را قرنطینه کرده است و به دنبال آن کل مسابقات لالیگا نیز با تعلیق مواجه بوده شده است. با این وضعیت هرگونه تصمیم گیری برای ادامه سریال جایزه با خطر انتقال ویروس همراه خواهد بود و شبکه باران باید پاسخگوی تهدیدات احتمالی باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !