امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۱۷:۰۵ - چهارشنبه ۲۱ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرار عبدالله‌پور: گیلان پرچم‌دار شهدای خدمت در کشور شد
فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای شهادت کادر پرستاری و درمانی گیلانی در مبارزه با ویروس کرونا را تسلیت گفت. به گزارش گیلنا از رشت، در پی شهادت عده‌ای از پرستاران و پزشکان گیلانی در راستای دفاع از سلامت مردم، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای شهادت کادر پرستاری […]

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای شهادت کادر پرستاری و درمانی گیلانی در مبارزه با ویروس کرونا را تسلیت گفت.

سرار عبدالله‌پور: گیلان پرچم‌دار شهدای خدمت در کشور شد

به گزارش گیلنا از رشت، در پی شهادت عده‌ای از پرستاران و پزشکان گیلانی در راستای دفاع از سلامت مردم، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای شهادت کادر پرستاری و درمانی گیلانی در مبارزه با ویروس کرونا را تبریک و تسلیت گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و مِنَ النّاسِ مَن یَشری نَفسَهُ ابتِغاءَ مَرضاتِ اللّهِ واللّهُ رَءوفٌ بِالعِباد

این روزها ملت بزرگوار ایران با بحرانی مواجه شده است که سبب گرفتاری و ناراحتی بسیاری از ایشان را فراهم آورده است؛ اما هستند کسانی که باارزش‌ترین دارایی، یعنی جان خود را کف دست گرفته‌اند تا بتوانند التیامی بر درد مردم باشند.

مدافعان سلامت امروز پزشکان و پرستارانی هستند که در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس کرونا ایستاده‌اند تا بتوانند سلامت و آرامش را به جامعه بازگردانند؛ قطعاً ملت ایران هیچ‌گاه نام و یاد پزشکان و پرستارانی که این روزها جان خود را فدا کردند و در مسیر دفاع از سلامت ملت ایران به شهادت رسیدند را فراموش نخواهند کرد.

گیلان، استان طلائیه داران بصیری است که این بار پزشکان و پرستاران آن در عرصه خدمت خوش درخشیدند و طلایه‌دار شهادت در حوزه خدمت بی‌منت برای سلامت مردم شدند.

شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و امروز هم شهدای خدمت و سلامت نشان داد که همچنان این انقلاب در بعد معنوی در حال درخشش است و این معجزه انقلابی است که به رهبری امام خمینی (ره) به پیروز رسید.

ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان در تمامی عرصه‌ها نمایانگر قدردانی غیور مردمان گیلانی است که ‌این بار با رعایت بیشتر در حفظ سلامتی و ماندن در خانه محقق می‌شود و یقیناً از برکات خون شهدای خدمت در حوزه سلامت شاهد نابودی کرونا خواهیم بود.

در این روزهای سخت شاهد بودیم که استان گیلان با تقدیم نخستین شهیده زن تبدیل به پرچم‌دار شهدای خدمت در کشور شد؛ حضور فعالانه، خالصانه و ایثارگرانِ پزشکان و پرستاران گیلانی و تقدیم این تعداد از شهدای خدمت تصویرگر ایثارگری مردمانی پیشتاز در عرصه‌های مختلف انقلاب است.

سپاه قدس گیلان اعلام می‌کند که با تمام توان و ظرفیت خود تا پایان این روزهای سخت در کنار سایر مدافعان سلامت ایستاده و در مسیر خدمت به ملت شریف ایران کمک‌کار و قدردان آن‌ها خواهد بود.

به گزارش گیلنا، رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر شهید خدمت محسوب شدن کادر پزشکی، پرستاری،‌ بهداشتی و خدماتی که در جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، موافقت کردند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !