امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۱۳:۲۳ - سه شنبه ۲۰ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رودبار خبر داد؛
غربالگری ۲۸ هزار نفر از مردم رودبار/ خبرنگاران سفیرانِ آگاهی بخشی سلامت جامعه هستند
        گیلنا- فرماندار رودبار از غربالگری ۲۸ هزار نفر از مردم این شهرستان در راستای اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد. محمدصالح ضیایی در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در شهرستان رودبار در گفتگو با خبرنگار گیلنا، اظهار کرد: تاکنون ۲۸ هزار نفر از […]

 

 

 

 

گیلنا- فرماندار رودبار از غربالگری ۲۸ هزار نفر از مردم این شهرستان در راستای اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

محمدصالح ضیایی در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در شهرستان رودبار در گفتگو با خبرنگار گیلنا، اظهار کرد: تاکنون ۲۸ هزار نفر از مردم شهرستان رودبار غربالگری شدند و پیش بینی می شود تا اوایل هفته آتی این رقم به ۸۰ هزار نفر برسد.

وی با تقدیر از پای کار بودن بسیج، سپاه و کادر بهداشت و درمان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، گفته؛ رودبار در تمام زمینه ها حرفی برای گفتن داشته و انتظار می رود در راستای مبارزه با کرونا نیز این عملکرد را داشته باشد.

فرماندار رودبار با تاکید بر گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر شهر و روستاهای شهرستان، خطاب به شهرداران و دهیاران گفت؛ در ۲۴ ساعت آینده باید تمامی معابر شهری و روستایی شهرستان عملیات ضدعفونی صورت گیرد و مستندات آن به فرمانداری ارسال شود.

ضیایی با بیان اینکه گندزایی معابر صرفا برای رفع تکلیف نباشد، افزود: استمرار گندزایی معابر شهری و روستایی شهرستان تاکید می شود و اگر کوتاهی در این زمینه صورت گیرد با مسئول مربوطه برخورد جدی می شود.

وی با اشاره به تعطیلی بازارهای هفتگی شهرستان بیان کرد؛ بازارهای هفتگی رودبار تا اطلاع ثانوی برپا نخواهد شد و همچنین کاهش ساعات کاری صنوف مختلف بویژه زیتون فروشی ها در دستور کار است.

فرماندار رودبار با اشاره به قرارگیری این شهرستان در شاهراه اصلی و ورودی استان گیلان، گفته؛ از مسافرین و کلیه همشهریان عزیز خواهشمندیم به گیلان سفر نکنند، چرا که با مسافرت به گیلان، کارهای پیشگیرانه صورت گرفته را بی اثر خواهند کرد.

ضیایی با اشاره به تشدید محدودیت های سفر به استان در ورودی رودبار بیان کرد؛ اجازه ورود به گیلان را نمی دهیم و مسافرینی که از ورودی رودبار قصد سفر به مرکز استان دارند را بر می گردانیم.

وی همچنین  با تقدیر از تلاش های شبانه روزی اصحاب رسانه و خبرنگاران، گفته؛ خبرنگاران بعنوان سفیران آگاهی بخشی سلامت نقش مهمی در راستای آگاهی بخشی جامعه بویژه در زمینه کنترل و پیشگیری شیوع کرونا ویروس ایفا می کنند که تلاش بی وقفه این عزیزان هم قابل ستایش است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !