امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۰۹:۱۹ - سه شنبه ۲۰ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل کمیته امدادگیلان خبرداد؛
کمک ۲۰۶ میلیاردی گیلانیان نیکوکار به “امداد”
گیلنا – مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به برگزاری غیرحضوری جشن نیکوکاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: گیلانیان دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به این جشن کمک کرده اند. به گزارش گیلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به برگزاری غیر حضوری جشن نیکوکاری امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: […]

گیلنا – مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به برگزاری غیرحضوری جشن نیکوکاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: گیلانیان دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به این جشن کمک کرده اند.

گیلانیان ۲.۶ میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند

به گزارش گیلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به برگزاری غیر حضوری جشن نیکوکاری امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: گیلانیان در آستانه سال جدید دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به این جشن کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: کمک‌های انجام شده ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه باقی کمک‌های به صورت غیرنقدی و در قالب کالا اعم از پوشاک و سایر لوازم ضروری است، افزود: از همه گیلانیان عزیز خواهشمند هستیم با توجه به شیوع ویروس کرونا کمک‌های خود را به صورت نقدی انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق روش‌های نوین بی‌واسطه و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند تصریح کرد: شهروندان کمک‌های خود را از طریق شماره گیری کد *۸۸۷۷*۱# و یا مراجعه به سایت www.emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ بانک ملی شعبه حشمت رشت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !