امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۵۱:۰۳ - سه شنبه ۲۰ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شوخی با “کرونا” در رشت!
  گیلنا- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت در اقدامی عجیب از برگزاری جشنواره استندآپ کمدی  “کوری کرونا” در رشت خبر داده است. مشخص نیست در حالی که بسیاری از مردم رشت درگیر این بیماری هستند و هر روز اخبار ناگواری از فوت شدگان در این شهر  به گوش می رسد این اقدام سازمان فرهنگی شهرداری […]

 

گیلنا- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت در اقدامی عجیب از برگزاری جشنواره استندآپ کمدی  “کوری کرونا” در رشت خبر داده است.

مشخص نیست در حالی که بسیاری از مردم رشت درگیر این بیماری هستند و هر روز اخبار ناگواری از فوت شدگان در این شهر  به گوش می رسد این اقدام سازمان فرهنگی شهرداری رشت به چه دلیلی صورت می گیرد.

باید از این سازمان پرسید مگر اکنون موقع شوخی و خنده با کرونا است؟ فیلمهای طنز خودمان را در چه مواردی ارسال کنیم؟ از مصیبت های شهروندان در بیمارستان ها و داروخانه ها؟ از مرگ و میر در آرامستان باغ رضوان و یا هجوم مسافران به شهرمان؟! کجای این بیماری خنده دار است که با آن شوخی نیز داشته باشیم. شاید همه چیز به روال عادی برگشته است که  حال قرار است آن را دستمایه طنز کنیم. این  در حالی است که در بسیاری از کشورها هرگونه شوخی با چنین ویروسی ممنوع اعلام شده است و این به دلیل حمایت از جان شهروندان ضروری است.

باید از شهردار رشت که چند روزی است ناپیدا است و همچنین اعضای شورای شهر که در چند روز گذشته بعضا  اقدامات  و نطق های خوبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا و سهل انگاری های مدیریتی داشتند پرسیده شود که آیا به روند کاری مدیران شهرداری نظارت می کنند؟

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !