امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۵۳:۱۲ - یکشنبه ۱۸ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گروه جهادی شهید رودباری نمادی از خدمت بی منت بسیج/ تا شکست کرونا در کنار مردم هستیم
  گیلنا- گروه جهادی شهید سید یونس حسینی رودباری حوزه محمد رسول الله منجیل در اقدامی ارزشمند کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردند تا ثابت کنند بسیج در خدمت رسانی بی منت همیشه آماده است.   به گزارش گیلنا از رودبار، مسئول گروه جهادی شهید رودباری با اشاره به شیوع گسترده و مرگبار کرونا در […]

 

گیلنا- گروه جهادی شهید سید یونس حسینی رودباری حوزه محمد رسول الله منجیل در اقدامی ارزشمند کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردند تا ثابت کنند بسیج در خدمت رسانی بی منت همیشه آماده است.

 

به گزارش گیلنا از رودبار، مسئول گروه جهادی شهید رودباری با اشاره به شیوع گسترده و مرگبار کرونا در کشور و بویژه گیلان و نیاز مبرم مردم به ماسک و ملزومات پیشگیرانه بهداشتی، می گوید؛ بسیج همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود و این گروه هم که متشکل از بسیجیان خواهر و برادر و اغلب دانشجو و جوان می باشد، تلاش می کند با ایجاد کارگاه تولید ماسک، در این شرایط سخت و حساس در کنار مردم باشد.

مجید صادقی با اشاره به حرکت مردمی گروه جهادی سید یونس رودباری حوزه منجیل، گفته؛ حضور بانوان با چرخ های خیاطی منزلشان و همچنین مشارکت های مردمی برای تولید ماسک و دستکش، تداعی کننده روزهای دفاع مقدس است که در آن دوران کمک های مردمی با چه شور و شوقی برای جبهه ها تدارک و فرستاده می شد.

وی با بیان اینکه تا شکست کرونا در کنار مردم هستیم افزود؛ قرار است این گروه جهادی در طول روزهای آینده ماسک و دستکش بصورت پک رایگان در اختیار مردم شهرستان قرار دهد.

این مسئول همچنین با تقدیر از مشارکت مردم و خیرین می گوید؛ خط تولید این کارگاه از طریق کمک های مردمی و خیّرین، به حرکت در آمده و تولیدات بصورت رایگان در اختیار شهروندان گذاشته می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !