امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۵۶:۱۴ - یکشنبه ۱۸ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع بیش از ۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی در بین مردم گیلان
  گیلنا -رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی در بین مردم گفت: تاکنون دو هزار و ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس در بین مردم استان توزیع‌شده است. به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج سازندگی […]

 

گیلنا -رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی در بین مردم گفت: تاکنون دو هزار و ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس در بین مردم استان توزیع‌شده است.

توزیع بیش از ۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی در بین مردم

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در هنگام بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار کرد: یکی از وظایف سپاه و سازمان بسیج سازندگی، حمایت از مردم در هنگام بحران و مشکلات است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی با اشاره به فعال شدن کارگاه اقتصاد مقاومتی توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گفت: بسیج سازندگی سپاه قدس ۴۳ کارگاه اقتصاد مقاومتی را فعال و با کمک جهادگران و خیران تاکنون ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک تولید و به‌صورت رایگان بین دستگاه‌ها و مردم توزیع کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه ماسک‌های تولیدشده در بین مردم و بیمارستان‌ها توزیع می‌شود، تصریح کرد: باید در این شرایط بحرانی مردم دغدغه تهیه ماسک و مواد ضدعفونی را نداشته باشند به همین دلیل امروز هم پنج هزار ماسک در بین آرامستان ها، نابینایان و بیمارستان‌ها و کادر درمانی استان توزیع‌شده است.

ابراهیمی با اشاره به توزیع دو هزار و ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی در میان مردم افزود: یک هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۱۰۰ گروه ۸۶۲ نقطه از اماکن عمومی استان را ضدعفونی و گندزدایی کرده و این روند ادامه دارد.

وی نقش بازاریان در تأمین مواد ضدعفونی را بسیار مهم دانست و گفت: مهم‌ترین عامل در شکست و کنترل ویروس کرونا به‌عنوان بازاریان است لذا از همه خیران درخواست دارم تا در تأمین مواد ضدعفونی و لوازم بهداشتی به سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان کمک کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !