امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۱۶:۵۵ - جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه قدس گیلان:
بزرگ‌ترین قدرت سپاه، مردم و بسیج عمومی است
گیلنا / فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هر مانعی که جلوی انقلاب است باید سپاه آن را از سد راه بردارد، گفت: بزرگ‌ترین قدرت سپاه، مردم و بسیج عمومی است. به گزارش گیلنا به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمد عبدالله پور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در مسجد […]

گیلنا / فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هر مانعی که جلوی انقلاب است باید سپاه آن را از سد راه بردارد، گفت: بزرگ‌ترین قدرت سپاه، مردم و بسیج عمومی است.

 بزرگ‌ترین قدرت سپاه، مردم و بسیج عمومی است

به گزارش گیلنا به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمد عبدالله پور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در مسجد جامع این شهر با اشاره به تغییرات در قوه قضاییه اظهار کرد: با تغییر در قوه قضاییه روح عدالت بیشتری در جامعه مشهود است که امیدواریم این راه تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه در مساجد و در نماز جمعه انجام می‌شود، گفت: مسجد پایگاه اصلی انقلاب و سپاه متکی به مردم است برای همین این مراسم‌ها در کنار مردم و مساجد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه در طول عمر انقلاب در راستای اهداف انقلاب خدمت‌رسانی کرده است، افزود: انقلاب اسلامی دارای اهداف بزرگی است که نقطه شروع یک حرکت بزرگ در کل جهان بوده و قرار است به ظهور منجی ختم شود و به همین وظیفه سپاه حفظ و حراست از انقلاب است.

عبدالله پور با بیان اینکه هر مانعی که جلوی انقلاب است باید سپاه آن را از سد راه بردارد، تصریح کرد: سپاه ازنظر مالی دارای قدرت نیست بلکه بزرگ‌ترین قدرت سپاه، مردم و بسیج عمومی است و این هدف امام بود که انقلاب توسط مردم‌ با هدایت سپاه حفظ شود.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی در عالم توان حمله به ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: پهپادی که توسط ایران زده شد گران‌ترین پهپاد در جهان است که تکنولوژی آن نیز فقط در دست آمریکا است ولی ایران با دانش نیروهای انقلابی این پهپاد را هدف قرار داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه آمریکا از قدرت نظامی ایران با خبر است، گفت: یکی دیگر از وظایف سپاه جلوگیری از تهدیدات نیمه سخت با همکاری ناجا و نیروهای اطلاعاتی است که از ورود نیروهای دشمن به خاک کشور و یا بروز حوادث جلوگیری می‌کنند.

عبدالله پور با اشاره به جنگ نرم دشمن با انقلاب بیان کرد: رهبری بارها درباره جنگ نرم دشمن هشدار دادند ولی مسؤولین چندین سال بعد متوجه تهدید دشمن از طریق جنگ نرم شده‌اند که بزرگ‌ترین ابزار بمباران دشمن بر روی جوانان کشور از طریق اینترنت و ابزارهای ماهواره‌ای است.

وی با بیان اینکه دشمن در هرلحظه هزاران شبهه را در بین جوانان ایجاد می‌کند، افزود: در این میدان نیز لازم است بسیجیان در عرصه جنگ نرم ورود کرده و در مقابل هجمه‌های شبهه‌ناک دشمن مقابله کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه مشکلات کشور قابل‌حل است، گفت: عمده مشکلات کشور سوء مدیریت و نفوذ دشمن در مسؤولان است و طبق گفته کارشناسان حدود ۲۰ درصد مشکلات به تحریم‌ها برمی‌گردد.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه کار امروز را باید به جوانان سپرد و از تجربیات بزرگ‌ترها استفاده کرد، بیان کرد: پاسدار و بسیجی که نسبت به حل مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد پاسدار و دلسوز انقلاب نیست.

وی با اذعان به اینکه انقلاب نسبت به فریاد مظلومان در هرکجای جهان بی‌تفاوت نیست، گفت: انقلاب اسلامی الگوی کشورهای دیگر در مقابله با استکبار جهانی است که این قدرت در حال بارور شدن در کل جهان است.

به گزارش فارس، در این‌ مراسم از تلاش‌های حسن فیضیان تقدیر و الیاس کوثری به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه لنگرود معارفه شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !