امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۱۵:۰۷ - جمعه ۱۶ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار خبر داد:
 غرس پانصد هزار نهال در مناطق جنگلی رودبار
گیلنا – رئیس منابع طبیعی رودبار از کاشت پانصد هزار نهال در مناطق جنگلی رودبار خبر داد و افزود؛ این تعداد از گونه های بلوط اوری، ون، افرا،توسکا، گیلاس وحشی، کاج سیاهبرای مناطق احیائی جنگلهای رودبار در کراسر، عجمله، چاله سر و سلانسر، انگورچاله داماش و کلیشم واقع در ارتفاعات، کاشته می شود علی امیدی […]

گیلنا – رئیس منابع طبیعی رودبار از کاشت پانصد هزار نهال در مناطق جنگلی رودبار خبر داد و افزود؛ این تعداد از گونه های بلوط اوری، ون، افرا،توسکا، گیلاس وحشی، کاج سیاهبرای مناطق احیائی جنگلهای رودبار در کراسر، عجمله، چاله سر و سلانسر، انگورچاله داماش و کلیشم واقع در ارتفاعات، کاشته می شود

علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به گرامیداشت هفته منابع طبیعی و درخت کاری اظهار کرد؛ “نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز” شعار هفته منابع طبیعی امسال است و تلاش شده نسبت به حفظ و احیای طبیعت اقدامات ارزشمند صورت گیرد.

وی از کاشت پانصد هزار نهال در مناطق جنگلی رودبار خبر داد و افزود؛ این تعداد از گونه های بلوط اوری، ون، افرا،توسکا، گیلاس وحشی، کاج سیاهبرای مناطق احیائی جنگلهای رودبار در کراسر، عجمله، چاله سر و سلانسر، انگورچاله داماش و کلیشم واقع در ارتفاعات، کاشته می شود و نهالکاری این مناطق در دست اقدام است و بعد از ذوب شدن برف مناطق ییلاقی ادامه می یابد.

رئیس منابع طبیعی رودبار از توزیع رایگان بیش از ۲۰ هزار اصله نهال اصلاح شده در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: طرح مهم مشارکتی این اداره در راستای تحقق شعار هفته منابع طبیعی امسال که برای اولین بار اجرا می گردد تحویل نهال صنوبر رایگان به کشاورزان است که در این راستا بیش از بیست هزار اصله نهال اصلاح شده طی هفته منابع طبیعی در رودبار توزیع می گردد.

به گفته امیدی، تعداد قابل توجه ای نهال  برای توسعه فضای سبز شهرها بین شهرداریها توزیع می گردد همچنین دهیاران عزیز نیز برای دریافت نهال می توانند به منابع طبیعی مراجعه نمایند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !