امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۰۶:۵۲ - پنج شنبه ۱۵ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیمارستان های گیلان بوی “شهادت” می دهد/آسمانی شدن دومین پرستار فداکار گیلانی
گیلنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به درگذشت دومین پرستار گیلانی در طی مراحل درمانی بیماران کرونایی گفت: علت مراجعه دومین پرستار گیلانی بیماری حاد تنفسی بوده و ابتلای آنان به ویروس کرونا را تا آمدن پاسخ آزمایش تأیید و تکذیب نمی‌کنم. به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نقی پور  با اشاره به […]

گیلنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به درگذشت دومین پرستار گیلانی در طی مراحل درمانی بیماران کرونایی گفت: علت مراجعه دومین پرستار گیلانی بیماری حاد تنفسی بوده و ابتلای آنان به ویروس کرونا را تا آمدن پاسخ آزمایش تأیید و تکذیب نمی‌کنم.

آسمانی شدن دومین پرستار فداکار گیلانی/مشکل حاد تنفسی علت بستری شدن پرستار گیلانی

به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا نقی پور  با اشاره به علت فوت را دومین پرستار فوت‌شده در گیلان اظهار کرد: این پرستار با علائم حاد تنفسی که می‌تواند ناشی از بیماری‌های مختلف ازجمله ویروس کرونا باشد به بیمارستان مراجعه کرده و متأسفانه به رحمت به خدا رفت ولی بنده علت فوت این پرستار به علت کرونا را نه تائید می‌کنم و نه تکذیب.

وی  با اذعان به اینکه از این پرستار فوت‌شده آزمایش کرونا گرفته‌شده است، افزود: قطعاً از همه افرادی که با بیماری حاد تنفسی به بیمارستان مراجعه می‌کنند تست کرونا گرفته می‌شود و این پرستار هم از این قاعده مستثنا نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه نباید عده‌ای بدون مدرک به افراد به چشم بیمار کرونایی نگاه کنند، تصریح کرد: وقتی به یک فرد برچسب کرونایی بودن می‌زنیم قطعاً برای خود آن فرد و خانواده آن تبعات داشته و مشکلاتی برای آنان ایجاد می‌کند لذا نباید رسانه‌ها و عده‌ای بدون مدرک درباره کرونایی بودن یک فرد صحبت کنند.

نقی پور با تأکید بر رعایت فرهنگ رسانه‌ای توسط بعضی از رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها زبان گویای مردم بوده و باید حریم شخصی افراد را نگه‌داشته و حقایق را بیان کرده به همین دلیل از رسانه‌ها درخواست دارم بدون مدرک مطلبی به این مهمی به‌مانند فوت یک نفر به علت کرونا را نشر ندهند زیرا دیگر حریم خصوصی آن بیمار از بین می‌رود.

وی با اشاره به تعداد مبتلایان ویروس کرونا در گیلان بیان کرد: بر اساس آخرین آمار که توسط وزارت بهداشت اعلام‌شده تعداد مبتلایان ویروس کرونا در گیلان ۳۳۳ نفر بوده که تعداد زیادی از این افراد معالجه شده‌اند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !