امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۶:۵۹ - چهارشنبه ۱۴ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پلمب ۱۴ مرکز عرضه قلیان در صومعه‌سرا
گیلنا-  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۱۴ واحد قلیان سرا و قهوه‌خانه در این شهرستان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد. به گزارش گیلنا از صومعه سرا، محمد نیک صفت با اشاره به تعطیلی صنوف و بازار اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت […]

گیلنا-  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۱۴ واحد قلیان سرا و قهوه‌خانه در این شهرستان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

پلمب 14 مرکز عرضه قلیان در صومعه‌سرا

به گزارش گیلنا از صومعه سرا، محمد نیک صفت با اشاره به تعطیلی صنوف و بازار اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت کلیه امکان عمومی ازجمله قلیان سراها ممنوع شده و اکیپ‌های مشترک بازرسی از این اماکن تشکیل و بازدیدها انجام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم به صنوف برای تعطیل کردن فعالیتشان توسط گشت‌های بازرسی داده‌شده، گفت: ۱۴ قهوه‌خانه و قلیان سرا که بعد از دریافت تذکر همچنان مشغول به فعالیت بودند توسط گشت‌های بازرسی شناسایی و توسط مراجع قضایی و انتظامی پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به تعداد زیاد کافه‌ها در این شهرستان بیان کرد: با توجه به آمار بالای تعداد قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراها در این شهرستان و همچنین  رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع ویروس کرونا در این اماکن بسیار بالاست.

نیک صفت از ممنوعیت فعالیت برخی از واحدهای صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و افزود: تمامی واحدهای آرایشگاهی زنانه و مردانه، گیم نت‌ها، قهوه‌خانه‌ها و قلیان سراهای صومعه‌سرا به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی با بیان اینکه تعطیلی صنوف، ممنوعیت فعالیت‌ها و نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت همچنان ادامه دارد، گفت: مردم با در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گران‌فروشی یا احتکار می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !