امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۰۹:۵۹ - چهارشنبه ۱۴ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در پی شیوع بیماری کرونا؛
“ماسوله” ممنوع الورود شد!
گیلنا – با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین با توجه به این‌که معمولا حضور مخاطبان و گردشگران در ماسوله از بافت و بازار تاریخی این شهر تاریخی در بخشی فشرده انجام می‌شود، تا اطلاع ثانوی حضور گردشگران در این شهر تاریخی ممنوع اعلام شد.   به گزارش گیلنا از فومن، به گزارش وزارت […]

گیلنا – با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین با توجه به این‌که معمولا حضور مخاطبان و گردشگران در ماسوله از بافت و بازار تاریخی این شهر تاریخی در بخشی فشرده انجام می‌شود، تا اطلاع ثانوی حضور گردشگران در این شهر تاریخی ممنوع اعلام شد.

 

به گزارش گیلنا از فومن، به گزارش وزارت میراث فرهنگی،این دستور براساس تأکید وزارت بهداشت و شورای تامین شهرستان فومن و درخواست پایگاه میراث‌فرهنگی ماسوله، اعلام شده و تا اطلاع ثانوی ورود گردشگران به محدوده ماسوله ممنوع شده است.هم چنین مغازه‌های بازار تاریخی ماسوله تعطیل شده و امکان سرویس‌دهی ندارند و لذا از ورودی این شهر تاریخی، از حضور گردشگران جلوگیری می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !