امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۱۸:۴۹ - سه شنبه ۱۳ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار خبر داد؛
توزیع رایگان ۷ هزار اصله نهال  در رودبار/ “کرونا” همایش روز درخت کاری را لغو کرد
      به گزارش گیلنا از رودبار، همایش روز درختکاری در رودبار به خاطر شیوع گسترده کرونا ویروس برگزار نمی شود. رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به شیوع کرونا اظهار کرد: همایش ویژه روز درخت کاری که قرار بود در شهرستان برگزار شود بدلیل […]

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، همایش روز درختکاری در رودبار به خاطر شیوع گسترده کرونا ویروس برگزار نمی شود.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به شیوع کرونا اظهار کرد: همایش ویژه روز درخت کاری که قرار بود در شهرستان برگزار شود بدلیل شیوع گسترده کرونا ویروس، منتفی شد.

علی امیدی با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد رضا پورخانعلی رئیس فقید جهاد کشاورزی شهرستان رودبار، گفت؛ برای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیز تازه سفر کرده که از مدیران لایق و جهادی شهرستان بود، مراسم نهالکاری در مکان جهاد کشاورزی شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به هفته منابع طبیعی و درختکاری و توزیع نهال در این ایام افزود؛ از ۱۵ الی ۲۱ اسفند به مناسبت هفته درختکاری، انواع نهال در بین مردم عزیز شهرستان رودبار توزیع می شود.

رئیس منابع طبیعی شهرستان رودبار از توزیع ۷ هزار اصله نهال در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: به مناسبت هفته درخت کارزی ۷هزار اصله نهال صنوبر، سرو زربین و خمره ای، زبان گنجشک و دارتالاب بین مردم شهرستان رودبار توزیع می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !