امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۰۶:۰۲ - یکشنبه ۱۱ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک توسط شهرداری لاهیجان
گیلنا- شهردار لاهیجان از تولید دو هزار ماسک در شهرداری لاهیجان و عرضه آن به‌صورت رایگان به مردم خبر داد. به گزارش گیلنا از لاهیجان مسعود کاظمی با اشاره به آغاز گندزدایی معابر عمومی شهرستان لاهیجان اظهار کرد: با کمک سپاه قدس و تیپ میرزا کوچک خان از دو شب گذشته کار آلوده زدایی معابر، […]

گیلنا- شهردار لاهیجان از تولید دو هزار ماسک در شهرداری لاهیجان و عرضه آن به‌صورت رایگان به مردم خبر داد.

تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک توسط شهرداری لاهیجان

به گزارش گیلنا از لاهیجان مسعود کاظمی با اشاره به آغاز گندزدایی معابر عمومی شهرستان لاهیجان اظهار کرد: با کمک سپاه قدس و تیپ میرزا کوچک خان از دو شب گذشته کار آلوده زدایی معابر، اماکن عمومی و پارک‌های لاهیجان آغاز و این روند تا چند روز آینده قطعاً ادامه دارد.

وی مهم‌ترین دغدغه مردم را خرید ماسک و مواد ضدعفونی عنوان کرد و گفت: برای کاهش این دغدغه مردم و با هماهنگی‌های انجام‌شده با مسؤولان مربوطه مکانی در شهرداری لاهیجان را به تولید و دوخت ماسک اختصاص دادیم.

شهردار لاهیجان با اشاره به تولید دو هزار ماسک توسط شهرداری لاهیجان بیان کرد: در دو روز گذشته بیش از دو هزار ماسک در این کارگاه تولید و به‌صورت رایگان در اختیار مردم، نیروهای خدمات شهرداری و مراکز بهداشتی قرار گرفته است.

کاظمی از تداوم روند تولید ماسک توسط شهرداری لاهیجان خبر داد و افزود: در این شرایط بحرانی و حساس باید انواع خدمات بهداشتی به مردم ارائه شود به همین منظور کار تولید ماسک توسط شهرداری لاهیجان در چند روز آینده هم ادامه دارد

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !