امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۳۹:۲۰ - سه شنبه ۶ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
 منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی: از اعتماد مردم سپاسگذارم/ آمده ام باری از دوش مردم بردارم/ از برخی بی مهری ها گذشتم
  به گزارش گیلنا از رودبار، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در اولین جلسه رسمی خود در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رودبار با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد؛از اعتماد مردم سپاسگذارم و از مجریان انتخابات تشکر می کنم. وی با تاکید بر ادامه فعالیت مدیران شهرستا، افزود؛ دنبال افراد، این […]

 

به گزارش گیلنا از رودبار، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در اولین جلسه رسمی خود در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رودبار با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد؛از اعتماد مردم سپاسگذارم و از مجریان انتخابات تشکر می کنم.
وی با تاکید بر ادامه فعالیت مدیران شهرستا، افزود؛ دنبال افراد، این فرد، آن فرد نیستم، مدیران با قوت بیشتر به کار خود ادامه بدهند‌.
نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه همه از یک شهرستانیم گفت؛ از توانایی سایر کاندیداها برای توسعه شهرستان استفاده خواهم کرد.
گودرزوند چگینی یا بیان اینکه ارامش جامعه به کمک همه نیاز دارد تاکید کرد؛ همه ادارات باید پای کار باشند.

گودرزوند چگینی در بخش بعدی صبحت هایش گفته؛ نیامده ام مشکلات شهرستان را اضافه کنم،آمده ام باری از دوش مردم بردارم.
وی می گوید؛ برای این نیامده ام که کی بیایید و کی برود، آمده ام برای مردم کار کنم.
نماینده منتخب رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه دنبال تعیین و تکلیف کسی نیستم گفت؛ دنبال اتحاد برای شادی دل مقام معظم رهبری و رضایت مردم هستم.
گودرزوند با اشاره به برخی بی مهری های انتخاباتی گفته؛ در انتخابات یک عده تخریب می کنند و توهین می کنند این دوران گذشت و من هم گذشتم.

✅ @gilna98
? www.gil-na.ir

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !