امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۱۱:۰۱ - دوشنبه ۵ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلوی سیل سفر به گیلان را بگیرید!
گیلنا – همزمان با تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به دلیل بیماری کرونا، آخرین اخبار حاکی  از ترافیک گسترده در جاده تهران به رشت است. مشخص نیست در حالی که گیلان یکی از مراکز بیماری کرونا اعلام شده است و چندین فوتی نیز در این رابطه گزارش شده است این حجم از سفر مردم به […]

گیلنا – همزمان با تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به دلیل بیماری کرونا، آخرین اخبار حاکی  از ترافیک گسترده در جاده تهران به رشت است. مشخص نیست در حالی که گیلان یکی از مراکز بیماری کرونا اعلام شده است و چندین فوتی نیز در این رابطه گزارش شده است این حجم از سفر مردم به استان گیلان به چه دلیلی صورت می گیرد؟ در واقع گیلان در حال حاضر هیچ گونه امادگی برای پذیرایی از مهمانان جدید را ندارد و باید خود را برای مقابله با کرونا آماده کند. ظاهرا برای عده ای از هموطنان شمال همیشه جایی برای مسافرت و تفریح است و حتی در صورت شیوع ویروس کرونا نیز باید به آن سفر کرد. آن هم در حالی که به دلیل شرایط خطر پروازها به سمت رشت لغو شده است.

مشخص نیست در صورت بیماری مسافران،  بیمارستان های گیلان جایی برای پذیرش بیماران جدید خواهند داشت یا خیر! همان طور که مشخص نیست در صورت انتقال ویروس به مردم استان گیلان چه خطرات جدیدی برای مردم گیلان در انتظار است! این که در جاده ها چه تمهیداتی برای محدودیت و هشدارهای لازم نیز صورت گرفته نامعلوم نیست و بعید نیست بسیاری از مسافران  به مانند حادثه برف اخیر در مسیر راه  دچار غافل گیری شوند.

مسافرت بسیاری از مردم به استان گیلان با واکنش منفی گیلانی ها در شبکه های اجتماعی روبرو شده و شاید در این رابطه اتفاقات تلخی را نیز شاهد باشیم. از همین جهت است که انتظار می رود استاندار و شورای تامین استان در این رابطه تمهیداتی را صورت دهند و با اعلام هشدار درخواست کند که سیل سفر به استان گیلان متوقف یا کاهش پیدا کند. باید شرایط طوری پیش رود که تا عید نوروز عبور و مرور در استان گیلان با محدودیت مواجه شود و بتوانیم به یک شرایط مطلوبی دست پیدا کنیم که ترس و دلهره در استان گیلان تا میزان مطلوب کاهش پیدا کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !