امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۲۵:۵۱ - چهارشنبه ۲۳ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید وزیر کشور به رسیدگی در راه ماندگان برف گیلان
گیلنا – استاندار گیلان در گفت وگوی تلفنی با وزیر کشور، آخرین وضعیت مدیریت شرایط ناشی از بارش برف در استان ارائه کرد. به گزارش گیلنا از رشت، دکتر ارسلان زارع در گفت وگوی تلفنی با دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، گزارشی از آخرین وضعیت استان در خصوص راه های مواصلاتی ، معابر درون شهری […]

گیلنا – استاندار گیلان در گفت وگوی تلفنی با وزیر کشور، آخرین وضعیت مدیریت شرایط ناشی از بارش برف در استان ارائه کرد.

به گزارش گیلنا از رشت، دکتر ارسلان زارع در گفت وگوی تلفنی با دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، گزارشی از آخرین وضعیت استان در خصوص راه های مواصلاتی ، معابر درون شهری ، قطعی برق و مشکلات ناشی از بارش برف در استان ارائه کرد.

دکتر زارع پیش از این نیز در گفت وگو با وزیر نیرو، خواستار پشتیبانی لازم برای تسریع در روند برقراری برق مشترکان گیلانی شد.

دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور نیز بر لزوم استمرار تلاش ها برای بهبودی شرایط و ساماندهی در راه ماندگان تاکید کرد.

گفتنی است بر اثر شدت بارش برف و وزش باد شدید، برق ۶ درصد که بیش از ۲۰۰ هزار مشترک است در برخی از شهرها و روستاها به دلیل پارگی شبکه انتقال برق، قطع شده است.

۲۵۴ اکیپ عملیاتی توزیع برق و برق منطقه‌ای برای وصل شدن برق مشترکان حضور میدانی داشته و در تلاش برای برقراری برق مشترکان هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !