امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۲۲:۴۷ - جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا به دنبال فاصله دادن جوانان از ارزش‌های دینی است
    گیلنا/ معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح یکی از اهداف مهم آمریکا در کشور را فاصله دادن جوانان از ارزش‌های دینی دانست و گفت: استکبار با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای سعی دارد جوانان این نسل از انقلاب را از ارزش‌های دینی و اسلامی دور کند.   به گزارش گیلنا  به نقل  از […]

 

 

گیلنا/ معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح یکی از اهداف مهم آمریکا در کشور را فاصله دادن جوانان از ارزش‌های دینی دانست و گفت: استکبار با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای سعی دارد جوانان این نسل از انقلاب را از ارزش‌های دینی و اسلامی دور کند.

 

به گزارش گیلنا  به نقل  از  فارس، علی عبدالهی عصر امروز در مراسم سی و دومین سالگرد سردار شهید مهدی خوش‌سیرت در حرم مطهر شهدای این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: در اوایل پیروزی انقلاب استکبار جهانی چون منافع خود را در ایران ازدست‌رفته می‌دید دست به توطئه توسط رژیم بعث جنگ علیه ملت ایران را آغاز کرد ولی شهدا با فداکاری خود اجازه جدایی یک متر از خاک‌ وطن را به دشمن ندادند.

 

وی با تأکید بر لزوم برگزاری مراسم یادواره شهدا گفت: جوانان باید بدانند چه جان‌فشانی و فداکاری‌ها برای حفظ این نظام و انقلاب انجام‌شده و بهترین کار برای یادآوری این فداکاری‌ها برگزاری یادواره شهدا است و انجام این کار ثوابش از خود شهید کمتر نیست.

 

معاون هماهنگی  ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شخصیت معنوی شهید خوش‌سیرت افزود: شهید خوش‌سیرت ابتدا یک بسیجی بود و‌ با عشق و علاقه وارد جبهه حق علیه باطل شد و تا آخرین قطره خود از انقلاب و اسلام دفاع کرده و علی‌رغم جراحت بسیار در ۱۶ عملیات شرکت کرد.

 

عبدالهی با اذعان به اینکه ویژگی بارز شهید خوش‌سیرت خدایی بودن آن دانست و بیان کرد: مهدی خوش‌سیرت یک عارف و‌ یک فرمانده به‌تمام‌معنا بود و برای هم‌رزمان و دوستان خود یک پناهگاه معنوی بود.

 

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس علی‌رغم تحریم‌های شدید به این خودباوری رسیده بودند که می‌توانند با مقاومت در مقابل استکبار جهانی پیروز شوند و هم‌اکنون مردم ایران با مقاومت و با پیروی از مقام معظم رهبری استکبار جهانی را سردرگم و به‌زانو درآوردند.

 

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح فرهنگ آمریکا را فرهنگی متجاوزانه عنوان کرد و گفت: آمریکا بعد از سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته خود توسط نیروهای سپاه پاسداران مستأصل شده و شروع به حرف زدن‌های ضدونقیض کرد زیرا فرهنگ آن‌ها فرهنگی هفت‌تیرکش است.

 

وی با تأکید بر اینکه آمریکا باعث عدم پیشرفت کشورهای هم‌پیمان خود می‌شود، تصریح کرد: هر کشوری که با آمریکا هم‌پیمان است به هیچ موفقیتی نمی‌رسد و این کشورها توانایی باز کردن حتی یک پیچ را ندارند ولی آمریکا بداند انقلاب اسلامی تمام این موفقیت‌ها بدون او ‌کسب کرده و این مسیر را ادامه می‌دهد.

 

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مهم آمریکا در آشوب منطقه خاورمیانه بیان کرد: در منطقه خاورمیانه هر شرارت و ‌جنگی وجود دارد عاملش آمریکای مستکبر است زیرا قصد دارد با تشکیل گروه‌های مختلف تروریستی ازجمله داعش، سلاح‌های خود را بفروشد و‌ برای انجام این کار، کشورهای آرام منطقه را به آشوب می‌کشاند.

 

عبدالهی با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد، افزود: آمریکا باید بداند دوران زورگویی دیگر تمام‌شده زیرا قدرتی به نام ایران در منطقه به وجود آمده و با تکیه به نیروی ایمان جوانان خود، تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد.

 

وی یکی از اهداف مهم آمریکا در کشور را فاصله دادن جوانان از ارزش‌های دینی دانست و گفت: استکبار با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای سعی دارد جوانان این نسل از انقلاب را از ارزش‌های دینی و اسلامی دور کند ولی سخت در اشتباه هستند زیرا مدافعان حرم ثابت کردند این راه و‌ خط ادامه دارد.

 

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی آغازکننده هیچ جنگی نبوده است، تصریح کرد: ایران فقط از مرزهای خود در عرصه‌های مختلف دفاع کرده و اجازه نفوذ به هیچ کشوری را به خاک خود نمی‌دهد و استکبار بداند ایران در دفاع از حقانیت و اراضی خود به‌هیچ‌عنوان کوتاه نمی‌آید و از تمام توان خود برای انجام این کار استفاده می‌کند.

 

عبدالهی با اشاره به قدرت دفاعی ایران در منطقه بیان کرد: انقلاب اسلامی در همه ابعاد به یک قدرت رسیده و دشمن بداند ایران توان موشکی خود برای دفاع از اراضی خود توسعه می‌دهد.

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه باید به خفت خود  پایان دهند، خاطرنشان کرد: چرا کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تا این حد به خود خفت داده و خود را برده آمریکا کردند، به آن‌ها می‌گوییم اگر می‌خواهید به پیشرفت و خودباوری برسید به این خفت پایان دهید و سر عقل بیایند، زیرا هیچ کشوری با حمایت آن‌ها به‌جایی نرسیده است.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح یکی از دلایل صادر شدن اندیشه انقلاب را آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان دانست و افزود: مکتب انقلاب مکتب آزادی‌خواهی،‌حمایت از مظلومان و مقابله با استکبار است و‌ کشورهای مسلمان دیگر با پیروی از این مکتب اندیشه‌های انقلاب را با آغوشی باز پذیرا شدند

عبدالهی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولین به برنامه گام دوم انقلاب اسلامی اذعان کرد: یک کشور اگر سعی دارد به پیشرفت و ‌توسعه برسد باید به جوانان خود اعتماد کند و‌ به همین دلیل مقام معظم رهبری در برنامه گام دوم خود تأکید ویژه‌ای به این مسئله

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !